Nowy system klasy CRM dla firm farmaceutycznych na iPada

By | 07/08/2013

active pharmaSystemy wspierające sprzedaż bezpośrednią CLM (Closed Loop Marketing) od kliku lat są z powodzeniem wdrażane w branży farmaceutyczno-medycznej w Polsce. Jednak potrzeby rynku stale rosną, a proponowane narzędzia ewoluują w ich kierunku. Obecnie na rynku pojawił się nowy system autorstwa Active Pharma, łączący w sobie cechy znanego już klientom CLM oraz złożonego systemu CRM (Consumer Relationship Management) – iTouch CLM 2.0.

Kadra menedżerska doczekała się narzędzia na miarę swoich potrzeb. Teraz wszystkie procesy sprzedażowe są zintegrowane w jednym urządzeniu: od planowania, po sprzedaż, promocję, analizę i raporty podsumowujące.

System iTouch CLM 2.0 konsoliduje wiele procesów obecnych w pracy każdego zespołu sprzedażowego firmy farmaceutycznej. Jego odbiorcami są przede wszystkim menedżerowie sprzedaży, marketingu, kierownicy regionalni, kierownicy produktu, działy sales effectiveness, KAM-owie, trenerzy oraz oczywiście sami Przedstawiciele Medyczni.

iTouch CLM 2.0 został opracowany na bazie licznych doświadczeń płynących z polskiego i zagranicznego rynku po wdrożeniu przez Active Pharma systemu wsparcia sprzedaży iTouch CLM. Nowy komponent w stosunku do pierwotnej wersji wzbogacił się o liczne funkcjonalności systemów CRM pozwalające budować i wzmacniać relacje z klientem. Narzędzie, na którym zaimplementowano system to intuicyjny, lekki iPad (technologia iOS).

iTouch CLM 2.0 jest zbudowany z 2 podstawowych aplikacji: Analytics 2.0 oraz Mobile Client & Coach. Dodatkowo w systemie znajdziemy 24 moduły funkcjonalne. Modułowa budowa pozwala na jeszcze lepsze dopasowanie do potrzeb danego klienta. Rozbudowany system analityczny pozwala na natychmiastowy dostęp via Internet do tysięcy danych marketingowych oraz na generowanie wyczerpujących raportów z prowadzonej kampanii. Dzięki temu weryfikacja stopnia realizacji celów każdego z regionów objętych kampanią staje się dużo bardziej efektywna. Aplikacja Mobile Client 2.0 daje możliwość modyfikacji przekazu w trakcie trwania kampanii w dowolnym momencie.

Sam Przedstawiciel również czerpie z ze swojego narzędzia pracy liczne korzyści. iTouch CLM 2.0 m.in. analizuje jego zachowania, a następnie automatyczny system alertów sugeruje mu kolejne kroki w budowaniu relacji z Klientem.