Firma NordGlass poszukuje franczyzobiorców w 13 województwach

By | 07/08/2013

nordglassFirma NordGlass, właściciel największej ogólnopolskiej sieci serwisów wymiany i naprawy szyb samochodowych, sukcesywnie powiększa grono franczyzobiorców. Potentat rynku motoryzacyjnego planuje dalszą ekspansję sieci w kolejnych miastach w Polsce w aż 13 województwach. Firma otwarta jest na współpracę z przedsiębiorcami między innymi z regionu zachodniopomorskiego, wielkopolskiego, warmińsko-mazurskiego, śląskiego, mazurskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego, opolskiego, mazowieckiego, małopolskiego, łódzkiego, lubelskiego oraz dolnośląskiego, którzy szukają pomysłu na intratny biznes.

NordGlass jest największą i jedyną ogólnopolską marką, której punkty serwisowe można znaleźć na terenie całego kraju. Wysoka dostępność gotowych produktów oraz wysoki poziom świadczonych usług to od lat cechy charakterystyczne jej punktów serwisowych. Franczyzobiorcy podejmujący współpracę z firmą NordGlass mogą liczyć na systematyczną i kompleksową opiekę oraz sprawdzone metody prowadzenia przedsiębiorstwa.

Dwie dekady doświadczeń

Firma NordGlass od ponad 20 lat ugruntowuje swoją pozycję w branży naprawy i wymiany szyb samochodowych. Marka posiada rozbudowaną sieć serwisów na terenie całego kraju, do której należą zarówno punkty własne, jak i te, działające na zasadach franczyzy. Na przestrzeni minionych miesięcy NordGlass kontynuował strategię dynamicznego rozwoju sieci, której efektem było otwarcie kilkunastu nowych punktów serwisowych m.in w Legnicy, Płocku, Opolu, Łomży, Wolsztynie, Białymstoku, Tychach, Tarnowie, Dzierżoniowie, Wrocławiu, Sosnowcu, Szamotułach oraz w Krakowie. Na tym jednak nie koniec. Plany firmy na ten rok są równie ambitne.

„Zależy nam na sukcesywnym zwiększaniu liczby punktów naprawy i wymiany szyb na terenie całej Polski. Choć już teraz jesteśmy największą i jedyną, świadczącą tak kompleksowe usługi, siecią to widzimy duży potencjał do wykorzystania. Od początku istnienia marki NordGlass staramy się, by jej głównym atutem były najwyższy poziom usług, wykwalifikowana kadra oraz dostępność dla klienta. Rozbudowana sieć punktów serwisowych daje nam szansę wyjścia naprzeciw oczekiwaniom klientów z całej Polski.

W drugiej połowie roku chcemy kontynuować ekspansję regionalną. Z tego względu jesteśmy otwarci na współpracę z lokalnymi warsztatami samochodowymi, lakierniami, blacharniami, myjniami, jak również z dealerami samochodowymi, prywatnymi właścicielami punktów autonaprawy, wulkanizacji i serwisów klimatyzacji. Mamy nadzieję, że renoma naszej firmy oraz bogaty pakiet korzyści, jakie niesie ze sobą współpraca z NordGlass zachęcą do przystąpienia do sieci franczyzowej przedsiębiorców – głównie z branży motoryzacyjnej – którzy chcą wzbogacić prowadzoną działalność o usługi wymiany i naprawy szyb samochodowych. Jestem przekonany, że uzupełnienie dotychczasowej oferty jest dla nich szansą na większą dywersyfikację zakresu działań, zdobycie nowych klientów indywidualnych i korporacyjnych, a co za tym idzie bardziej rozwojowy biznes we współpracy z uznaną marką z branży motoryzacyjnej.” – mówi Marek Grabowski, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu firmy NordGlass.

Obiecujące perspektywy rozwoju

Prowadzenie biznesu na zasadzie franczyzy może wydawać się dużym wyzwaniem. Firma NordGlass przekazując swoim parterom gotową receptę na sukces stara się jednak zminimalizować ryzyko i potencjalne trudności.  Jak podkreśla Marek Grabowski, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu firmy NordGlass: „W ramach umowy franczyzowej partnerzy, prowadzący filie pod szyldem NordGlass, otrzymują pełne wsparcie ze strony Customer Care Center. Wypracowane standardy obsługi, zarówno klientów indywidualnych, jak i korporacji przekazywane są franczyzobiorcom podczas dedykowanych szkoleń technicznych i handlowych. Wykorzystując sprawdzony know–how marki NordGlass, przedsiębiorcy mogą również liczyć na dostęp do nowoczesnych narzędzi i zaawansowanej technologii. Firma NordGlass swoim parterom oferuje również sprawdzony system informatyczny umożliwiający sprawną obsługę zamówień i zleceń. Franczyzobiorcy mogą liczyć także na wsparcie logistyczne oraz treningi techniczne. Warto podkreślić, że od lat ściśle współpracujemy z większością firm ubezpieczeniowych oraz z firmami z branży CFM (Car Fleet Management), a także indywidualnymi flotami. Dzięki podpisanym umowom na likwidację szkód szybowych partnerzy firmy NordGlass, już na starcie działalności, otrzymują dostęp do klientów towarzystw ubezpieczeniowych i klientów flotowych.”

Wejście w kooperację z marką NordGlass to szansa na rozwój potencjału lokalnych biznesów motoryzacyjnych, a dzięki wypracowanej renomie firmy większą rozpoznawalność na tle konkurencji. Nieodzownym składnikiem sukcesu są bowiem szeroki zakres świadczonych usług, profesjonalizm, atrakcyjne ceny oraz dostępność dla klienta. Są to elementy, o które firma NordGlass dba niezmiennie od ponad 20 lat.