Codemedia wygrała konkurs na budżet kampanii neokartki mobilnej, wystartowały pierwsze działania

By | 01/08/2013

codemediaDom mediowy Codemedia SA wygrał zorganizowany przez spółkę Poczta Polska Usługi Cyfrowe konkurs na obsługę budżetu kampanii promocyjnej aplikacji mobilnej neokartka, dzięki której zdjęcie zrobione smartfonem zostanie dostarczone przez listonosza w formie pocztówki w formacie A5. Wystartowały pierwsze działania, cała kampania potrwa do końca wakacji.

Kampania aplikacji mobilnej neokartka jest skierowana do użytkowników smartfonów z systemem Android przebywających na wakacjach oraz planujących wakacyjny wypoczynek.

Działania marketingowe będą prowadzone w globalnych sieciach reklamy mobilnej. Uzupełniająco reklamy neokartki pojawią się w mobilnym Facebooku oraz w serwisie Wakacje.pl. Neokartka jest również promowana działaniami eventowymi w miejscowościach turystycznych przygotowanymi przez agencję Chacuna Group.

Każda wysłana neokartka może wziąć udział w organizowanym wraz z serwisem Wakacje.pl konkursie, w którym do wygrania są bony wakacyjne na łączną sumę 30 tys. zł.

Wysłanie neokartki kosztuje 4,99 zł; płatność można zrealizować poprzez SMS-a lub SkyCash.