Obserwujemy niesamowite zmiany. To moment zwrotny dla reklamy online

By | 09/05/2013

iabDon Strickland jest międzynarodowym autorytetem w dziedzinie innowacyjnego myślenia, zarządzania i przedsiębiorczości. Od ponad dwudziestu lat kreuje sukces zarówno dużych korporacji jak i mniejszych prywatnych firm. Jako wiceprezes gigantów, Apple’a czy Kodak’a systematycznie łączył nowe technologie oraz innowacyjne modele biznesowe tak aby bezustannie zmieniać się czyniąc firmy liderami w swoich branżach. Strickland będzie keynote speakerem Forum IAB 2013, 5-6 czerwca br., Warszawa.

Jako wiceprezes Kodaka, jego nowatorskie myślenie i wizjonerskie pomysły doprowadziły do wypuszczenia na rynek pierwszego aparatu cyfrowego. Zadebiutował na rynku w 1991 roku i sprzedał się w ponad 50 milionach sztuk na całym świecie. Kiedy w 1993 roku chęci dalszych zmian w Kodaku napotkały brak akceptacji postanowił objąć stanowisko wiceprezesa do spraw Wizualizacji i Publikacji w Apple. Jednym z jego największych osiągnięć dla firmy było zrestrukturyzowanie platformy komputerowej dla rynku wydawniczego z wersji papierowej do “nowych mediów” takich jak internet, muzyka czy wideo. Kolejnym krokiem po odejściu z Apple było objęcie funkcji prezesa PictureWorksTechnology, które było pionierem w zastosowaniu modelu biznesowego Web 2.0, polegającym na zastosowaniu interaktywności pomiędzy użytkownikami takimi jak media społecznościowe, blogi, aplikacje czy dzielenie się plikami video. Doprowadził do fuzji firmy z korporacja IPIX, a ich wartość rynkowa osiągnęła ponad 1,6 miliarda dolarów. Obecnie zajmuje się doradztwem firm technologicznych oraz jest Dyrektorem do spraw Innowacji i Przedsiębiorczości w Imperial College w Londynie.

Don Strickland – biznesmen, wizjoner i światowy autorytet w zakresie zarządzania wielkimi korporacjami. Były, wiceprezes Apple, dyrektor generalny korporacji PictureWorks oraz potentata internetowego IPIX obsługującego takich klientów jak Ebay czy Los Angeles Times będzie keynote speakerem tegorocznego Forum IAB (5-6 czerwca br., Multikino, Złote Tarasy, Warszawa). Podczas prelekcji opowie o najnowszych trendach w innowacyjnym zarządzaniu w czasach kryzysu, oraz nowych możliwościach rozwoju marketingu internetowego. Wykład powinien zainteresować wszystkich tych którzy chcą dowiedzieć się jak najlepiej wykorzystać najnowsze technologie aby podnieść efektywność, jakość i poziom swoich firm czy produktów. Jak sam mówi, rok 2013 jest punktem zwrotnym dla marketingu w internecie. Jest czasem bezprecedensowych zmian jak i możliwości dla tych, którzy będą potrafili dostosować się do reguł zmieniającego się coraz szybciej świata i zaproponować swoim klientom najlepsze rozwiązania.