San Markos z pierwszą kampanią wizerunkową Big-Active

By | 24/04/2013

san markosRuszyła kampania wizerunkowa Big-Active mająca na celu zaktywizowanie fanów marki do odkrywania i realizowania swoich prawdziwych pasji i marzeń. Za strategię, koncept i kreację kampanii odpowiada agencja San Markos.

„Odkryj to, co lubisz” to pierwsza akcja wizerunkowa po rebrandingu marki z nazwy Bio-Active na Big-Active. Wcześniej marka prowadziła tylko działania produktowe.

Celem akcji  jest wyłonienie 6 osób, które poprzez najciekawsze zgłoszenie przekonają do siebie Jury i fanów marki. W Jury zasiadaja: Marcin Mączko – wydawca podróże.onet.pl, Igor Nowiński – redaktor prowadzący serwisów National-Geographic.pl i Focus.pl, Magdalena Czaja – agencja San Markos, Agnieszka Bonecka – Big-Active, oraz Magdalena Beyer – założycielka eksperymentalnej marki kosmetycznej Fridge by yDe. Zwycięzcy wezmą udział w realizacji wybranych „odkryć”: marzeń i nietypowych przygód, które Big-Active chce pomóc im spełnić i przeżyć. Odkrycia i marzenia fanów podzielone zostały na 3 grupy dopasowane do poszczególnych grup produktowych marki Big Acive. Należą do nich: Discover The World, Express Yourself i Power Of Nature.

Kampania wykorzystuje wyłącznie internetowe media: kreacje richmedia, display i efektywnościowe, a także szeroki wachlarz działań w social media. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.