MAN mówi sam za siebie – Wojciech Mann reklamuje nowy ciągnik MAN

By | 22/04/2013

s4W połowie kwietnia wystartowała kampania B2B nowego ciągnika MAN TGX Euro 6. Głosem akcji, przygotowanej przez Agencję Reklamową S4 oraz Driim Interactive, jest Wojciech Mann.

Kampania obejmuje prezentacje prowadzone przez przedstawicieli handlowych MAN Truck & Bus Polska Sp. Z o.o. w siedzibach potencjalnych klientów spółki. Nowy ciągnik pojawi się tej wiosny na parkingach kilkuset firm transportowych, gdzie przedstawiciele MAN-a prezentować będą najbardziej istotne cechy pojazdu za pomocą mobilnej aplikacji wykorzystującej technologię augmented reality. Przez kolejne części interaktywnej prezentacji uczestników poprowadzi humorystyczny komentarz Wojciecha Manna. Jego głos zostanie również wykorzystany w specjalnie przygotowanej nawigacji GPS, którą otrzymają uczestnicy prezentacji. Wsparciem dla akcji jest dedykowana strona mojnowyman.pl.

Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja reklamowa S4. Za realizację działań online i mobile odpowiada agencja Driim Interactive, stanowiąca wcześniej digitalowy oddział S4.