Replise Poland wprowadza Social Insights Landscape, nowe rozwiązanie w komunikacji, analizie i monitoringu marki w Internecie

By | 08/04/2013

repliseReplise Poland wprowadza nowy produkt, skierowany do branż i sektorów, w których marki i ich produkty są częstym tematem dyskusji online. Social Insights Landscape jest dokładnie sprofilowaną usługą, która dzięki pakietom uwzględniającym specyfikę analizowanego sektora i branży wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniu rynku.

Social Insights Landscape jest to połączenie dotychczasowego zakresu działań Replise – czyli doradztwa, analizy i monitoringu treści publikowanych w Internecie – z nową formułą dostosowanych do danej branży pakietów. Jest to oferta, dzięki której klient dogłębnie pozna pozycję swojej marki i będzie miał dostęp do insightów konsumenckich w swojej branży. Social Insights Landscape pozwala dostrzec ogólny obraz rynku i określonego sektora wraz z pogłębioną analizą konkurencji. Taki pakiet pozwala dotrzeć bezpośrednio do liderów opinii oraz najbardziej aktywnych komentatorów. Replise, w ramach współpracy, dostarcza także wyczerpujące raporty ilościowe i jakościowe, oparte na szczegółowej analizie danego sektora.

Innowacją zaproponowaną przez Replise jest stworzenie dostosowanych pakietów do konkretnej branży. Obecnie Replise przygotowało pakiety dla firm związanych z bankowością i ubezpieczeniami, telefonią komórkową, motoryzacją, żywnością (z uwzględnieniem napojów i alkoholi), a także branżą beauty i health care. W ofercie znajdują się również pakiety dla firm zajmujących się motoryzacją, a także posiadających produkty przeznaczone dla dzieci. Każdy z pakietów zawiera szczegółowy podział na konkretne grupy produktów, charakterystyczne dla danego rynku i klienta. W najbliższym czasie firma Replise planuje także przygotować spersonalizowane pakiety dla innych branż, które będą uwzględniać w swojej ofercie konkretne segmenty produktowe i usługowe. W ten sposób skonfigurowany pakiet umożliwia nie tylko na bieżąco monitorować własną markę i działania konkurencji, lecz także uzyskać całościowy obraz rynku.

Pakiety i dobór poszczególnych podkategorii konfigurowane są według indywidualnego zapotrzebowania. Narzędzie Replise oferuje najbardziej zaawansowane możliwości analizy treści internetowych. Każdy z pakietów umożliwia stały dostęp do systemu Replise i danych historycznych z ostatnich 12 miesięcy, nielimitowaną liczbę słów kluczowych dla firmy i jej konkurencji, z uwzględnieniem wszystkich odmian językowych. Wszelkie dane, które pozyskuje system Replise są dokładnie sprawdzane i segregowane, co pozwala uniknąć treści nieistotnych. Wzmianki mają nadawany sentyment w pięciostopniowej skali, która daje pogłębiony obraz określonego tematu. Dzięki wielopoziomowemu i manualnemu tagowaniu, istnieje możliwość wielokrotnego kategoryzowania jednej wzmianki w różnych kontekstach ważnych dla klienta. Dodatkowo, w ramach oferty użytkownicy otrzymują szkolenie z systemu, opiekę Client Partnera oraz przypisanego analityka. W skład pakietu wchodzą także zaawansowany system alertowy, który informuje o publikowanych treściach, a także indywidualnie tworzone, wyczerpujące raporty ilościowe i jakościowe podsumowujące dany okres. Wysyłane są one w formie codziennych, cotygodniowych i comiesięcznych podsumowań, które pozwalają na stały monitoring najważniejszych tematów i kontekstów związanych z marką. Dane w indywidualnie tworzonych raportach zobrazowane są w postaci dynamicznych widgetów i wykresów, które przedstawiają przekrojowe i wielopoziomowe podsumowanie aktywności klienta i konkurencji oraz tematów związanych w branżą. Raporty są uzupełnione także o wiele innych cennych informacji m. in. o analizy jakościowe i ilościowe dotyczące postrzegania konkretnych marek, produktów lub usług w danym kanale, szczegółowe insighty konsumenckie, opisy liderów opinii i najbardziej aktywnych komentatorów oraz wiele innych.

Dodatkowym atutem dla klientów międzynarodowych jest możliwość uzyskania raportów benchmarkowych z innych rynków europejskich, które dostępne są w jednym interfejsie i modelu raportowania. Narzędzie oraz raporty mogą być przygotowywane standardowo w języku polskim lub angielskim. Pakiety są dostępne bezpośrednio dla klientów oraz agencji, które mogą otrzymać je w modelu white label z własnym brandingiem narzędzia i raportów.