Douglas Holt, światowej sławy ekspert brandingu po raz pierwszy w Polsce

By | 20/03/2013

5 kwietnia w Warszawie na zaproszenie organizacji Superbrands pojawi się światowej sławy ekspert brandingu – Douglas Holt. Będzie gościem specjalnym konferencji pod hasłem Przyszłość zarządzania marką. Branding kulturowy.

Douglas Holt to jeden z wiodących światowych ekspertów do spraw brandingu i innowacji. Założyciel i szef Cultural Strategy Group, a wcześniej profesor Harvard Business School. W 2004 wprowadził ideę brandingu w oparciu o wiedzę kulturową, jako silnego narzędzia strategicznego. Jest autorem światowych bestsellerów – How Brands Become Icons: The Principles of Cultural Branding oraz Cultural Strategy. Jako konsultant rozwijał strategie kulturowe dla najsilniejszych światowych marek m.in.: Coca-Cola, Microsoft, Ben & Jerry’s, Sprite, Jack Daniel’s, MINI, MasterCard. Podczas konferencji uczestnicy będą mieli wyjątkową okazję wysłuchania na żywo guru brandingu, opowiadającego o procesie przekształcania marek w ikony w trakcie wykładu „How to build iconic brands”. To właśnie Douglas Holt, profesor Harvardu zbudował model strategiczny, pozwalający menedżerom na systematyczne budowanie pozycji swoich marek jako kultowych. Istniejące dotychczas modele budowy marek zaślepiały bowiem twórców brandów na kulturowe możliwości. Ekspert przedstawi wnioski nie tylko ze swych badań uniwersyteckich, ale także z pracy konsultanta dla czołowych, globalnych marek, rozwijając swój koncept modelu kulturowego brandingu. W trakcie wykładu zostaną również praktyczne przykłady zastosowania stworzonego modelu w procesie kształtowania wizerunku marki.