„Pełen outsourcing – Kompletne programy motywacyjne!”. Nowa kampania reklamowa Sodexo Motivation Solutions

By | 19/03/2013

Wiosna to czas podejmowania nowych wyzwań oraz wyznaczania nowych, ambitnych celów. To także bardzo intensywny okres w pracy specjalistów do spraw marketingu, którzy w firmach odpowiedzialni są za realizację akcji wspierających sprzedaż. Z myślą o nich, Sodexo Motivation Solutions rozpoczyna promocję kompleksowego narzędzia do zarządzania programami lojalnościowymi w biznesie – Sodexo Performance Suite oraz oferty 360° dla Biznesu. Kampania pod hasłem „Pełen outsourcing – Kompletne programy motywacyjne!” potrwa od marca do czerwca. Akcja obejmuje reklamy w prasie branżowej, opiniotwórczej i Internecie oraz działania public relations.

Głównym celem prowadzonych działań promocyjnych jest przedstawienie, dostępnego w ramach oferty 360° dla Biznesu, nowoczesnego rozwiązania wspomagającego zarządzanie programami wsparcia sprzedaży kierowanymi do kontrahentów i klientów. Kampania prezentuje Sodexo Motivation Solutions, jako dostawcę kompleksowych narzędzi motywacyjnych dostępnych online, które pozwalają na realizację programów wsparcia sprzedaży i jednocześnie eksperta w zakresie budowania lojalności w biznesie. Działania promocyjne w ramach kampanii skierowane są do firm, które poszukują skutecznych i innowacyjnych rozwiązań outsourcingowych wspomagających podejmowane przez nie aktywności z zakresu marketingu bezpośredniego.

Głównym produktem prezentowanym podczas kampanii jest platforma Sodexo Performance Suite. Jest to kompleksowe rozwiązanie IT, umożliwiające wdrożenie i efektywne zarządzanie programem lojalnościowym, niemal w pełni oparte na outsourcingu. Wraz z narzędziem, firmy otrzymują zoptymalizowaną obsługę programu poprzez dedykowanego Program Managera, kompleksowe  doradztwo biznesowe, prawne i podatkowe, możliwość stałej komunikacji z uczestnikami, rozbudowany katalog z nagrodami wraz z ich sprawną logistyką, obsługę reklamacji, możliwość bieżącego monitoringu programu, automatyczne analizy wyników programu i ROI. Sodexo Performance Suite to system dostępny w modelu SaaS, który nie wymaga instalacji czy uruchamiania żadnego oprogramowania, a wszystkie dane przechowywane i udostępniane są przez Internet. Dodatkowo firma wykorzystująca rozwiązanie płaci tylko za efekty realizowanych działań.

„Rozwój nowoczesnych technologii umożliwił powstanie wielu systemów i aplikacji, które wspomagają efektywne funkcjonowanie firm, w tym m.in. działania podejmowane przez działy marketingu czy trade marketingu. Jedną z grup takich narzędzi stanowią platformy dostępne online do kompleksowego zarządzania programami wsparcia sprzedaży skierowanymi do kontrahentów i partnerów biznesowych. Podczas rozpoczynającej się kampanii chcemy zaprezentować przedsiębiorstwom oferowany przez nas produkt, który umożliwia sprawne i efektywne prowadzenie tego typu projektów. Firmy stale poszukują nowoczesnych narzędzi, dlatego chcemy zaproponować im system, który w pełni wspomaga prowadzone projekty motywacyjne i przynosi korzyści zarówno organizatorom jak i uczestnikom.” – powiedział Dariusz Deszczka, Category Manager segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie w firmie Sodexo Motivation Solutions.

Reklamy i advertoriale Sodexo Motivation Solutions pojawiać się będą od połowy marca do połowy czerwca w kluczowych tytułach prasy branżowej i opiniotwórczej m.in. w magazynie Brief, Marketing w Praktyce czy Forbes. Kampania zostanie wsparta dodatkowymi działaniami e-mailingowymi.

Za kreację kampanii w mediach odpowiada agencja Kropka Bordo, zaś za kreacje internetowe agencja Webvariation. Media plan opracował dom mediowy Mindshare. Działania public relations realizuje agencja ConTrust.