Nowi menedżerowie rozkręcą komunikację ABC Data

By | 18/03/2013

Do zespołu lidera dystrybucji IT dołączyli doświadczeni specjaliści od marketingu. Rafał Garszczyński pokieruje komunikacją całej grupy ABC Data, a Krzysztof Busz stanie na czele jej marketingowej spółki. Przyjście nowych osób ma dać impuls do dalszego rozwoju firmy.

„ABC Data znajduje się w okresie dynamicznego rozwoju, który stawia przed nami nowe wyzwania  zarówno w obszarze komunikacji jak i marketingu. Panowie Rafał Garszczyński i Krzysztof Busz mają ogromne doświadczenie w branży IT. Znają też doskonale specyfikę spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych. Bardzo liczymy, że ich umiejętności pomogą nam wprowadzić naszą grupę na jeszcze wyższy poziom” – powiedział Norbert Biedrzycki, Prezes ABC Data S.A..

Przed nowymi menedżerami spółka postawiła ważne wyzwania. Rafał Garszczyński pokieruje komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną w Grupie. Będzie odpowiedzialny za strategię spółki m.in. w zakresie kontaktów z mediami branżowymi, finansowymi oraz inwestorami giełdowymi. Ma on być również odpowiedzialny za modernizację procesów komunikacyjnych wewnątrz ABC Data.

Krzysztof Busz od marca br. pełni funkcję Prezesa ABC Data Marketing. Do jego obowiązków będzie należało budowanie strategii rozwoju firmy, podnoszenie standardów obsługi oraz rozbudowa portfolio klientów. Do zadań nowego Prezes ABC Data Marketing należeć będzie kreowanie wizerunku i rozpoznawalności znaków towarowych spółki ABC Data oraz koordynowanie całości działań marketingowych Grupy.

„Jestem przekonany, że ogromne doświadczenie z zakresu zarządzania, znajomości rynku oraz olbrzymia energia jaką posiadają Rafał i Krzysztof przyczynią się do wzrostu naszych kompetencji wewnątrz i na zewnątrz spółki”– dodaje Norbert Biedrzycki, Prezes ABC Data S.A..

Rafał Garszczyński przez ostatnią dekadę związany był z giełdową spółką Comp, gdzie pełnił funkcję Dyrektora ds. Organizacji, Marketingu i Relacji Inwestorskich. Był również w tym czasie członkiem Rady Nadzorczej i Zarządu giełdowej Spółki Novitus S.A.W latach 2001 – 2003 utworzył i prowadził polskie przedstawicielstwo Epson Deutschland GmbH, za co był nominowany do tytułu Postaci Roku na rynku IT przez czytelników CRN Polska.

Wcześniej był związany z takimi firmami jak Dell, Philips i HP. Jest absolwentem Instytutu Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego.

Rafał Garszczyński osiąga sukcesy również poza branżą IT. Jest cenionym krytykiem muzycznym i autorem popularnego bloga „Subiektywny Dziennik Muzyczny” poświęconego jazzowi. Prowadzi również swój autorski program radiowy w Radio JAZZ.FM.

Krzysztof Busz przez ostatnie pięć lat był Dyrektorem Biura Marketingu w Sygnity S.A., gdzie odpowiadał między innymi za: marketing biznesowy i produktowy, komunikację oraz obszar analiz i badań marketingowych. Kierował projektami z zakresu zarządzania i budowania świadomości marki (był m.in. twórcą brandu Sygnity). Od lat związany z branżą IT w obszarze marketingu i sprzedaży. Doświadczenie zawodowe zdobywał  między innymi w ComputerLand S.A., ELBA CSB SA, Kompass Poland Ltd.

Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej oraz Szkoły Strategii Marki przy SAR.