SARE po CeBIT 2013 z nowym partnerem i kontaktami biznesowymi

By | 11/03/2013

Podpisana umowa z partnerem ze Stanów. Przeprowadzenie kilkudziesięciu spotkań biznesowych z potencjalnymi partnerami krajowymi i zagranicznymi. Wypromowanie usług SARE i Grupy Kapitałowej. To najważniejsze cele SARE jakie udało się osiągnąć na targach CeBIT 2013.

Przedstawiciele SARE wrócili z największych technologicznych targów na świecie z nowymi kontaktami i kontrahentami, a także podpisana umową partnerską dotyczącą sprzedaży systemu w Stanach Zjednoczonych.

– Największym sukcesem jest podpisanie umowy z  partnerem ze Stanów. Zainteresowanie naszą firmą i systemem było bardzo duże. Przeprowadziliśmy kilkadziesiąt konkretnych rozmów biznesowych dotyczących korzystania z systemu SARE, ale także integracji i nowych rozwiązań, które wprowadzamy do naszej usługi. – komentuje Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE S.A.

W tym roku aktywność SARE w części konferencyjnej targów była bardzo duża. Cztery prezentacje Eweliny Koch, Business Development Managera SARE oraz Wojciecha Słowika,  New Business Managera SARE zostały przyjęte z dużym entuzjazmem. Poruszone zostały aspekty remarketingu i marketingu automation w dziedzinach e-commerce, mobile oraz sales a także przedstawiono nowe funkcjonalności systemu i korzyści z integracji e-mail marketingu z zewnętrznymi systemami.

– SARE jest obecne w 35 krajach na całym świecie. Pozyskanie nowych kontaktów i partnerów na targach CeBIT 2013 pozwalają na poszerzenie działań o nowe rynki, tym bardziej że SARE od kilku miesięcy coraz intensywniej działa globalnym rynku e-mail marketingu.-  dodaje Tomasz Pruszczyński.

Targi CeBIT 2013 odbyły się w dniach 5-9 marca w Hanowerze w Niemczech. W tym roku Polska była partnerem strategicznym targów.