„Nowa jakość Internetu” – Digital One realizuje kampanię dla marki Plus

By | 04/03/2013

Agencja Digital One przygotowała nową kampanię internetową dla marki Plus, pt. „Nowa jakość Internetu”, wspierającą ofertę internetu LTE.

Działania realizowane przez Digital One na zlecenie Polkomtela obejmują wsparcie komunikacyjne usługi dostępu do Internetu w technologii LTE, oferowanej przez markę Plus. Kampania, która właśnie wystartowała, przebiega pod hasłem „Nowa jakość Internetu” i jest prowadzona z wykorzystaniem bannerów reklamowych, filmów wideo (preroll) oraz mailingów sprzedażowych. Główne cele jakie ma realizować kampania, to zakomunikowanie rosnącej liczby Polaków będących w zasięgu technologii LTE (jest to już blisko 20 mln osób), oraz zakomunikowanie możliwości przetestowania Internetu w technologii LTE w Plusie za 9 zł.

Digital One wygrała przetarg i rozpoczęła współpracę z Polkomtel SA w październiku 2011 r.  Agencja jest odpowiedzialna przede wszystkim za prowadzenie komunikacji internetowej dla dwóch linii biznesowych Polkomtel SA – „Plus dla Firm” i „Plus Internet”. Poza kolejnymi odsłonami kampanii LTE, agencja przygotowywała dla Polkomtela m.in. projekty muzyczne wspierające serwis Muzodajnia.pl czy koncepcję nowego formatu cyklu wideotestów urządzeń mobilnych dla firmy Polkomtel i jej marki Plus, pod nazwą „Plus LAB”.

Digital One (www.digitalone.pl) to jedna z najstarszych na polskim rynku agencji interaktywnych. Działa od 14 lat. Specjalizuje się w efektywnym wykorzystywaniu Internetu do realizowania celów biznesowych największych brandów. Kluczowe kompetencje Digital One to planowanie strategii komunikacji marek w nowych mediach oraz wspieranie procesów sprzedażowych online.