Sphinx z nową kampanią telewizyjną

By | 28/02/2013

Sphinx, sieć należąca do Sfinks Polska, 1 marca rozpoczyna kampanię telewizyjną pod hasłem „Supermenu w restauracjach Sphinx”. Spoty przedstawiają nowości, jakie niedawno wzbogaciły kartę dań, zachęcając do ich spróbowania i skorzystania w ten sposób z najnowszej promocji. W ramach tej oferty do każdej nowości klienci otrzymują Pepsi gratis. Reklama telewizyjna będzie wsparta kampanią w kinach Helios. Spot będzie również dostępny na Sphinx.pl oraz na YouTube. Ponadto, kampanię będą wspierały działania promocyjne prowadzone w restauracjach, na fanpage sieci na Facebooku oraz mailingi. Elementem łączącym kampanię telewizyjną z komunikacją w restauracjach będą znaczki przypięte do szelek kelnerów – takie same, jak znaczki widoczne na szelkach kelnerów występujących w spocie reklamowym. Najnowsza kampania restauracji Sphinx jest organizowana we współpracy PepsiCo.

Kampania w telewizji potrwa do 24 marca. Spot będzie wyświetlany przez cztery marcowe weekendy (od piątku do niedzieli) na blisko 50 kanałach, w tym TVN i kanałach tematycznych tej stacji, kanałach Discovery oraz na kilkudziesięciu innych kanałach filmowych, sportowych, muzycznych i rozrywkowych, reprezentowanych przez ATmedia.

Przygotowaniem koncepcji kampanii i nadzorem nad produkcją spotu oraz kreacją i produkcją materiałów BTL zajął się Instytut Rozwoju Reklamy. Spot wyprodukował Film Polska Shots, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Wsparcie PR zapewniło Practum Consulting, agencja obsługująca grupę Sfinks Polska.

– Najnowsza kampania ma na celu zachęcenie klientów do odwiedzenia restauracji Sphinx i zapoznania się z niedawno wprowadzonym menu, w którym znalazło się czternaście nowości. Są wśród nich propozycje z różnych kategorii, od przystawek, poprzez dania główne, w tym propozycje fit, aż po desery. Dodatkową zachętą ma być promocja z napojem w prezencie. Oprócz zakomunikowania nowości celem kampanii było także podkreślenie charakteru Sphinxa jako sieci restauracji z obsługą kelnerską. W spocie oba te elementy zostały połączone za pomocą gry słów i skojarzeń. Mamy nadzieję, że najnowszy film reklamowy spodoba się naszym klientom i przekona do spróbowania propozycji kulinarnych, jakie dla nich przygotowaliśmy – komentuje Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.