Zuzanna Jędrzejczak dołącza do Codemedia jako Account Executive w zespole pracującym dla Gumtree

By | 05/11/2012

Do składu domu mediowego Codemedia SA dołącza Zuzanna Jędrzejczak. Obejmuje stanowisko Account Executive.

Zuzanna Jędrzejczak dołączyła do multimedialnej grupy zespołów accounckich zarządzanych przez Piotra Kaniewskiego, Group Account Directora. Na stanowisku Account Executive będzie wspomagała zespół pracujący dla Gumtree.

To kolejne wzmocnienie zespołu Codemedia SA w ostatnim czasie – pod koniec sierpnia z Equinox Polska do firmy przeszedł Szczepan Okła, obejmując stanowisko Group Account Directora.

Zuzanna Jędrzejczak przed przejściem do Codemedia SA pracowała w agencji reklamowej ArtGraph, gdzie odpowiedzialna była m.in. za bieżącą obsługę klientów oraz tworzenie prezentacji pomysłów kreatywnych dla klientów.

Dom mediowy Codemedia współpracuje z Gumtree od 2011 r.

Codemedia SA to dom mediowy, którego oferta wykracza daleko poza klasyczne usługi planowania i zakupu mediów. Spółka dostarcza usługi zarówno z obszaru szeroko pojętej strategii komunikacji jak i performance marketingu czy direct response, w tym m.in. organizowania działań sprzedażowych (partnerstwa, programy afiliacyjne), akwizycji klientów (lead generation, budowa baz danych), programy promocji sprzedaży, czy email marketing.

Wśród głównych klientów Codemedia znajdują się m.in. TCHIBO Direct, TESCO, Gumtree, Maspex Wadowice (marki: Tymbark, Lubella, Kubuś, Tiger), czy AmRest (Pizza Hut, KFC).

Codemedia istnieje od czerwca 2008 roku. Od lutego 2011 r. spółka jest notowana na New Connect. W październiku 2011 r. Codemedia połączyła się z domem mediowym Mediasense. W ostatnim konkursie Marketing in Interactive Excellence (MIXX) Awards 2011, rozstrzygniętym w listopadzie 2011 r., Codemedia zdobyła dwie nagrody, które przyznawane są najbardziej kreatywnym i efektywnym kampaniom internetowym. Kampania „KFC SoGood”, zrealizowana przez Codemedia dla AmRest, zwyciężyła w kategorii „Najlepsze zastosowanie nowych mediów”. Kampania oparta była o interaktywną grę augmented reality w restauracjach KFC, realizowana była wspólnie z agencją interaktywną Lemon Sky (dawniej Adv.pl). Z kolei kampania „Włącz myślenie”, realizowana wspólnie z Fabryką Komunikacji Społecznej dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, wygrała w kategorii „Kampanie społeczne i non-profit”.

W maju br. dom mediowy Codemedia otrzymał wyróżnienie w tegorocznym raporcie specjalnym „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe” magazynu „Media & Marketing Polska” – o przyznaniu tytułów i wyróżnień decydowały trzy podstawowe kryteria: badanie MB SMG/KRC (pomiar zadowolenia klientów domu mediowego), dane finansowe i skuteczność biznesowa.