ABC Data wspiera wyprawę podopiecznych Fundacji Jaśka Meli

By | 25/09/2012

ABC Data S.A., czołowy dystrybutor IT w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej, została partnerem wyprawy Bieszczady 2012 Survival Expedition organizowanej przez Fundację Jaśka Meli Poza Horyzonty. Od 20 do 30 września br. Jasiek Mela i ośmioro niepełnosprawnych podopiecznych Fundacji będzie przemierzać szlaki Bieszczad.

Bieszczady 2012 Survival Expedition to kolejny projekt Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty. Tym razem grupa niepełnosprawnych podopiecznych Fundacji wyruszyła pod opieką instruktorów w jedenastodniową ekspedycję po bieszczadzkich szlakach. W trakcie wyprawy uczestnicy m.in. spędzą noc na samodzielnie skonstruowanych katamaranach, przez trzy dni trasę pokonywać będą na rowerach, a finał wyprawy to wejście na najwyższy szczyt polskich Bieszczad – Tarnicę. Wyprawy Jaśka Meli są ważnym elementem terapii psychologicznej i dowodzą, że osoby niepełnosprawne także mogą żyć aktywnie.

„Cieszymy się, że ABC Data mogła włączyć się w ciekawy projekt organizowany prze Fundację Poza Horyzonty. Mamy nadzieję, że wyprawa nie tylko pozwoli uczestnikom uwierzyć w siebie i zrealizować marzenia, ale także przyczyni się do przełamywania stereotypów dotyczących osób niepełnosprawnych.” – powiedziała Joanna Pydo, Manager ds. Komunikacji i Relacji Inwestorskich w ABC Data S.A.

Fundacja Jaśka Meli Poza Horyzonty powstała, aby pomagać ludziom po wypadkach. Dzięki wsparciu darczyńców Fundacja kupuje profesjonalne protezy, które pozwalają osobom niepełnosprawnym prowadzić normalne, aktywne życie. Fundacja zajmuje się także organizacją wypraw, które mają pomóc ludziom zrozumieć, że niepełnosprawność nie musi przekreślać marzeń.

Relację z wyprawy można śledzić na stronie: http://pozahoryzonty.org/nasze-projekty/bieszczady2012/dziennik-wyprawy/

O ABC Data:

ABC Data jest jednym z liderów rynku dystrybucji sprzętu IT i consumer electronics w Polsce i jedynym podmiotem działającym bezpośrednio w siedmiu państwach Europy Środkowej i Wschodniej (należących do UE). Firma od ponad 20 lat oferuje sprzęt komputerowy, oprogramowanie i elektronikę użytkową. ABC Data dysponuje największą na rynku ofertą ponad 56 tysięcy produktów ponad 300 renomowanych dostawców.

W czerwcu 2011 roku ABC Data rozpoczęła sprzedaż materiałów eksploatacyjnych pod własną marką Colorovo. Pod tą marką Spółka oferuje obecnie ponad 400 produktów we wszystkich krajach, na terenie których działa. W latach 2009-2011 firma corocznie nagradzana przez EMEA Channel Academy tytułem najlepszego dystrybutora IT w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.