Jesienna kampania EFL na starcie

By | 20/09/2012

Wystartowała jesienna kampania Europejskiego Funduszu Leasingowego, która w oryginalny sposób zaprezentuje zalety oferty EFL. Komunikacja oparta jest na promocji elastycznych rozwiązań skierowanych do obecnych i potencjalnych klientów firmy oraz dodatkowych korzyści jakie daje klientom leasing w EFL. Głównym nośnikiem w kampanii jest prasa branżowa oraz Internet.

Komunikacja z jednej strony podkreśla fakt, że w leasingu EFL klienci mogą finansować niemal wszystko – począwszy od samochodu osobowego, ciężarowego, maszyn, urządzeń, po sprzęt budowlany i IT, natomiast z drugiej zapewnia o prostocie rozwiązań oferowanych przez firmę.

Działania promocyjne EFL mają charakter pro-sprzedażowy, a ich celem jest pozyskanie nowych i utrzymanie obecnych klientów EFL.

„Jesienna kampania EFL  skierowana jest do klientów, którzy cenią sobie elastyczność oraz kompleksowe podejście.  Ubezpieczenia, auta zastępcze bez dodatkowych opłat, niska wpłata własna, profesjonalne doradztwo czy  obsługa posprzedażowa – to elementy, które chcemy podkreślić w naszej  komunikacji, ubierając je jednocześnie w oryginalną i nietuzinkową kreację” –  dodaje Olaf Rurak, Dyrektor Departamentu Marketingu w Europejskim Funduszu Leasingowym.

Kampania  potrwa do końca 2012 roku. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Artegence, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mastermind, we współpracy z OMG Poland.

Europejski Fundusz Leasingowy SA powstał w 1991 roku, jako jedna z pierwszych firm leasingowych w Polsce. Firma aktywnie wspiera rozwój przedsiębiorczości w Polsce. W myśl hasła „Więcej przestrzeni dla przedsiębiorczych”, konsekwentnie poszerza zakres rozwiązań dla biznesu i dba o zaspokojenie potrzeb swoich klientów. Pomaga w prowadzeniu firmy i jest w stanie zapewnić wsparcie również w sytuacjach problemowych. Od 2001 roku EFL jest częścią Grupy Crédit Agricole, co gwarantuje firmie stabilność finansową i bezpieczeństwo oraz pozwala korzystać z wiedzy i doświadczeń instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. EFL od ponad 20 lat współpracuje z najbardziej liczącymi się producentami i dostawcami maszyn, urządzeń, pojazdów oraz innych środków trwałych. Firma została wyróżniona m.in. tytułami Firmy Przyjaznej Klientowi, Firmy Wysokiej Reputacji, Perły Polskiej Gospodarki i Najlepszego Partnera w Biznesie. Już ponad 230 tysięcy klientów wybrało EFL na swojego partnera w biznesie. Więcej na: www.efl.pl.

Grupa Credit Agricole SA debiutowała na polskim rynku finansowym w 2001 roku. Oferuje swoim klientom szeroką gamę rozwiązań finansowych w zakresie produktów bankowych, leasingowych, ubezpieczeniowych i factoringowych. W skład grupy wchodzą między innymi Credit Agricole Bank Polska (dawny Lukas Bank), Grupa Europejskiego Funduszu Leasingowego (EFL, Carefleet, EFL Finance, EFL Service, Credit Agricole Commercial Finance Polska SA, a także Credit Agricole Corporate and Investment Bank Oddział w Polsce SA oraz Credit Agricole Ubezpieczenia na Życie SA. Więcej o Grupie CA Polska na www.ca-polska.com.