Gobarto rusza z kampanią wizerunkową

By | 17/09/2012

Firma Cedrob S.A. ruszyła z kampanią wizerunkową marki Gobarto. Pod szyldem Gobarto firma produkuje wysokiej jakości wędliny wieprzowe.

Celem kampanii jest wzrost świadomości marki oraz wsparcie sprzedaży w regionie. Jej głównym elementem jest reklama outdoorowa. Ma ona charakter wizerunkowy i skupia się na działaniach w regionie północnego Mazowsza oraz części Warmii, Mazur i Podlasia. Pozostałe działania zaplanowane dla marki Gobarto to mailing do klientów oraz inserty w prasie lokalnej.

Kampania potrwa do 30 września. Za strategię, kreację odpowiada krakowska agencja Schulz brand friendly, która zlecenie wygrała w konkursie. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy IQ Media a działania PR związane z kampanią powierzono agencji Świeża Bazylia.

O Agencji Schulz brand friendly

Od 1997 roku Agencja Schulz brand friendly promuje filozofię brand friendly, otaczając swoich klientów opieką full-service. Koncentrując się na efektywnym łączeniu strategii z kreacją, zamienia zwykłe kampanie w przemyślane realizacje. W jej portfolio znajdziemy realizacje łączące ATL oraz BTL m.in. dla Mitsubishi, HOOP, Invest-Bank, Lidl, Colgate-Palmolive czy Tantum Verde.

O Agencji Świeża Bazylia

Od 2005 pomaga firmom i markom w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowych  strategii komunikacyjnych oraz budowaniu wizerunku. Domeną agencji od lat jest obsługa branży FMCG. Świeża Bazylia pracowała dla takich klientów jak: Procter&Gamble,  Tchibo Warszawa, Arla Foods, SM  Mlekpol (Łaciate) Electronic Arts.