Interactive Intelligence uczestnikiem seminarium „Inwestuj z głową: Technologie komunikacji biznesowej i obsługi klienta”

By | 14/09/2012

Firma Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ), globalny dostawca biznesowych rozwiązań zunifikowanej komunikacji IP, weźmie udział w seminarium organizowanym przez Asseco SEE pt. „Inwestuj z głową: Technologie komunikacji biznesowej i obsługi klienta”. Firma zaprezentuje korzyści biznesowe związane z wdrożeniem systemu obsługi klienta Customer Interaction Center (CIC) oraz omówi zalety i wyzwania zastosowania technologii cloud w odniesieniu do rozwiązań contact center. Zostanie również przedstawiona integracja rozwiązania CIC z Microsoft Lync Server, umożliwiająca wprowadzenie komunikacji zunifikowanej w obrębie całego przedsiębiorstwa.

Interactive Intelligence jest jednym z liderów na rynku rozwiązań contact center i komunikacji zunifikowanej. Do klientów firmy w Polsce należą tak znane organizacje jak Grupa BRE Banku, ING Bank Śląski, Allianz i Urząd Miasta Wrocław. Asseco SEE posiada status Elite Partnera firmy Interactive Intelligence oraz ponad 10-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów contact center.

Seminarium odbędzie się 2 października w hotelu Marriott w Warszawie. Gościem specjalnym spotkania będzie Marcin Żebrowski, Kierownik Działu Konsultingu firmy analitycznej Audytel, który przedstawi wyniki najnowszych badań Audytela, dotyczących polskiego rynku integratorów i operatorów rozwiązań Unified Communications. Oprócz Interactive Intelligence swoje rozwiązania zaprezentują takie firmy jak: Microsoft, Interactive Intelligence oraz HP.

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn Computerworld. Więcej informacji o seminarium oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie http://asseco.com/see/seminarium/technologie-komunikacji-biznesowej-i-obslugi-klienta/.

Szkolenie jest bezpłatne dla uczestników.

Informacje o Interactive Intelligence

Grupa Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ) jest globalnym dostawcą rozwiązań i usług automatyzacji centrów obsługi klienta, komunikacji zunifikowanej oraz automatyzacji procesów biznesowych. Jej rozwiązania, mogą zostać wdrożone tradycyjnie lub w modelu cloud i są szczególnie polecane firmom z branży finansowej, ubezpieczeniowej, outsourcingowej, windykacyjnej oraz użyteczności publicznej. Firma została założona w 1994 r. i ma ponad 4500 klientów na całym świecie. Firma znalazła się pośród 500 największych światowych dostawców oprogramowania i usług w rankingu Software Magazine 2011, została również wymieniona w rankingu Forbesa najlepszych małych firm w Ameryce. Interactive Intelligence zatrudnia ok. 1000 osób; główna siedziba znajduje się w Indianapolis w stanie Indiana w USA. Firma posiada oddziały w Ameryce Północnej i Łacińskiej, w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Azji Mniejszej; centrala europejska jest zlokalizowana w Slough w Anglii. Strona internetowa Interactive Intelligence: www.inin.com/pl.

Interactive Intelligence Inc. jest właścicielem znaku INTERACTIVE INTELLIGENCE, powiązanego z nim logotypu i innych znaków graficznych. Wszystkie inne znaki firmowe wymienione w tym dokumencie stanowią własność odpowiednich podmiotów i organizacji.