Think Kong umacnia dział new business

By | 12/09/2012

Gerard Przybysz objął stanowisko New Business Leader w agencji social mediowej Think Kong. W ramach swoich obowiązków jest odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych kontraktów oraz budowanie i podtrzymywanie relacji z obecnymi klientami agencji (m.in.: Cyfra+ i Sony).

Gerard swoje doświadczenie w marketingu i komunikacji zdobywał pracując w agencjach GoodFellows (Klienci BZ WBK, X-Trade Brokers, Polkomtel), Grupa ABK (organizacja eventów golfowych dla ING, Arval) a ostatnio w Arip Next, jako New Business Manager. Był zaangażowany w realizację projektów marketingowych m.in. dla Meritum Bank, biuro podróży Itaka, Nestle Professional, Generali i Tikkurila.

Jest absolwentem Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Prywatnie pasjonat gotowania i kulinarnych podróży. Nie może żyć bez sportu i aktywności fizycznej. Miłośnik twórczości Stephena Kinga.

Think Kong to agencja specjalizująca się w prowadzeniu kampanii opartych na wykorzystaniu social media, strategicznym wsparciu komunikacji marek w Internecie. Od 2011 r. Think Kong reprezentuje w Polsce międzynarodową sieć eBuzzing obecną m.in. we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Firma działa też w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations i agencję reklamową San Markos. Wielokrotnie nagradzana i wyróżniana na międzynarodowych konkursach (IAC 2012, Magellan Awards 2010, 2011, Newscomer of the Year 2010, Stevie Awards 2010), realizowała działania promocyjne online dla wielu marek, m.in. Adobe, Siemens, TVP, Neinver, RWE, Panasonic.