Partnerstwo Finnair i Booking.com umożliwia rezerwację hoteli online

By | 12/09/2012

Finnair i Booking.com zawarły roczną umowę zapewniającą możliwość rezerwowania noclegów i miejsc w hotelach. Umowa wchodzi w życie od 6 października.

Partnerstwo umożliwia pasażerom rezerwującym bilety na stronie Finnair korzystanie z efektywnej wyszukiwarki hoteli oraz gwarantuje dostęp do serwisu Booking.com, który ma w swojej ofercie ponad 240 000 hoteli w 173 krajach, recenzowanych przez 15 milionów gości. Wyszukiwanie noclegów przez Booking.com jest w pełni zintegrowane z witryną internetową Finnair.

„Znalezienie odpowiedniego miejsca pobytu jest kluczowym elementem podróży naszych klientów” mówi Anssi Komulainen, wiceprezes działu obsługi klienta Finnair. „Nowa umowa ze światowej klasy partnerem pozwoli naszym klientom na dokonanie zakupu biletu lotniczego oraz założenie rezerwacji hotelowej w jednym miejscu.”

O Finnair

Finnair to butikowe linie lotnicze specjalizujące się w szybkich połączeniach między Europą i Azją przez Helsinki. Linie łączą 11 miast w Azji z ponad 50 kierunkami w Europie, a rocznie podróżuje nimi ponad 8 milionów pasażerów. Finnair jest pionierem w lotach nienaruszających równowagi ekologicznej, posiada nowoczesną flotę oraz najwyższe wyniki pośród innych publicznych linii lotniczych w światowym Carbon Disclosure Project (projekcie ujawniającym informacje dotyczące emisji dwutlenku węgla). Finnair to jedyne Nordyckie linie z 4-gwiazdkowym rankingiem Skytrax, laureat nagrody World Airline Award za najlepsze linie lotnicze Północnej Europy trzy lata pod rząd a także członek grupy oneworld Alliance od momentu jego założenia w 1999.

O Booking.com

Ponad 15 lat doświadczenia i ponad 4 500 pracowników w ponad 70 biurach na całym świecie czyni Booking.com światowym liderem wśród firm oferujących rezerwację miejsc noclegowych i hoteli. Booking.com B.V, członek Priceline Group (Nasdaq: PCLN), posiada i prowadzi serwis Booking.com™, przyciągając przez Internet ponad 30 milionów gości z całego świata, każdego miesiąca – przyciąga zarówno klientów biznesowych, jak i turystów. Założony w 1996 roku, Booking.com gwarantuje najlepsze ceny za każdy typ akomodacji, od niewielkich, kameralnych miejsc do 5-gwiazdkowych hoteli. Strona Booking.com dostępna jest w 41 językach, oferuje ponad 240 000 hoteli w 173 krajach, recenzowanych przez 15 milionów gości. Klienci nigdy nie płacą za rezerwację, a firma dysponuje dostępnym 24/7 zespołem do spraw obsługi klienta, mającym na celu jak najlepiej pomagać gościom.