Internetica szkoli małe firmy z reklamy internetowej

By | 12/09/2012

Internetica – firma specjalizująca się w pozycjonowaniu stron internetowych i reklamie w wyszukiwarkach, rozszerza swoją działalność o szkolenia.

„Małe i średnie firmy coraz chętniej przeznaczają budżety na reklamę w wyszukiwarkach przede wszystkim z uwagi na model rozliczenia, w którym płaci się jedynie za efekt w postaci kliknięcia. Nasze szkolenia mają pomóc właścicielom firm i menedżerom świadomie kontrolować zlecane zewnętrznym firmom działania SEO/PPC” – mówi Łukasz Iwanek, właściciel firmy Internetica.

Szkolenia mają ułatwić osobom decyzyjnym w przedsiębiorstwach wybór firmy, której warto zlecić pozycjonowanie strony lub reklamę w Google’u, a także podpowiedzą jak sprawdzić czy nasze kampanie prowadzone są zgodnie ze sztuką oraz czy firma, której zaufaliśmy, nie stosuje zabronionych przez Google metod pozycjonowania.

Pierwsze szkolenie z cyklu zatytułowane  „Zwiększ sprzedaż dzięki reklamie w wyszukiwarkach!” odbędzie się 27 września w Warszawie. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie internetowej firmy Internetica.

Internetica to firma tworzona przez ekspertów pozycjonowania i reklamy kontekstowej. Należy do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, jest Certyfikowanym Partnerem Google AdWords, a także dwukrotnym laureatem Złotego Certyfikatu Rzetelności.