Nowy Dyrektor Działu Agencyjnego w sieci Afilo

By | 11/09/2012

Do zespołu sieci afiliacyjnej, specjalizującej się w realizacji internetowych kampanii reklamowych, rozliczanych za efekty, dołączył Michał Szynal.

Z początkiem września objął funkcję Dyrektora Działu Agencyjnego Afilo i będzie nadzorował współpracę z domami mediowymi w zakresie performance marketingu i marketingu mobilnego.

Michał Szynal, absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim, z branżą internetową jest związany od sześciu lat. Ostatnio pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora Sprzedaży w Novem Group i do jego obowiązków należała kompleksowa współpraca z domami mediowymi wszystkich sieci reklamowych, należących do spółki. Wcześniej był związany zawodowo z portalem Interia.pl, gdzie pełnił funkcję Account Managera w Dziale Kluczowych Klientów.

W Afilo Michał Szynal będzie odpowiedzialny za zarządzanie działem sprzedażowym, współpracę z domami mediowymi w zakresie performance i mobile marketingu oraz rozwój oferty sieci.

„Nasza sieć dynamicznie się rozwija – mówi Jan Roszkiewicz, dyrektor handlowy spółki IDMnet, do której należy Afilo – Przed nami sporo nowych wyzwań, bo tak samo dynamicznie rozwija się rynek. Cieszę się zatem, że do naszej załogi dołączyła osoba z tak bogatym doświadczeniem”.

Źródło: Afilo

Sieć Afilo specjalizuje się w prowadzeniu internetowych kampanii reklamowych rozliczanych za efekty (model pay per performance). Firma realizuje kampanie z wykorzystaniem wszystkich dostępnych narzędzi i mediów internetowych, takich jak: kampanie banerowe, mailingi, kampanie w wyszukiwarkach SEM i SEO, social media.