MIXX Awards 2012 – nagrody dla najlepszych z najlepszych

By | 07/09/2012

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, po raz 6. w swojej historii podjął się zorganizowania konkursu kreatywnego i przyznania nagród MIXX dla najlepszych kampanii reklamowych realizowanych w internecie.

Celem konkursu jest zaprezentowanie najciekawszych rozwiązań kreatywnych oraz ich twórców reklamodawcom ze wszystkich dziedzin gospodarki. W tym roku nagrody zostaną przyznane aż w 13 kategoriach. Zgłoszenia do konkursu tylko do 17 września.

Założeniem polskich nagród MIXX jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formą – były połączeniem kreatywności i efektywność.

Profesjonalne jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy oceniać będzie wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność.

W tym roku Jury przyzna nagrody aż w 13 kategoriach:

  • Kampania wizerunkowa,
  • Wprowadzenie nowego produktu na rynek,
  • Bezpośredni odzew,
  • Najlepsze zastosowanie nowych mediów,
  • Marketing społecznościowy,
  • Gry,
  • Wideo-online,
  • Branded content,
  • Lojalność wobec brandu,
  • Kampanie społeczne i non-profit,
  • Kampanie cross-mediowe,
  • Mobile/apps/tablets,
  • Strona brandowa.

Ponadto przyznana zostanie nagroda „Best in Show” dla najlepszej kampanii wybranej spośród wszystkich zgłoszonych.

Zgłoszenia do konkursu można nadsyłać jeszcze tylko do 17 września. W konkursie mogą wziąć udział wszystkie kampanie, które były wyświetlane od 16 września 2011 roku do 17 września 2012 roku. Twórcą kampanii może być agencja interaktywna, dom mediowy, dział kreacji lub wydawca.

Zwycięzców poznamy 7 listopada podczas uroczystej Gali w Palladium.

O IAB Polska

Interactive Advertising Bureau istnieje na polskim rynku od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

Celem statutowym związku jest reprezentowanie interesów branży internetowej oraz szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie marketingu interaktywnego. IAB ma za zadanie m.in. informować o potencjale reklamowym internetu, pokazywać skuteczne rozwiązania marketingowe oraz tworzyć i promować standardy jakościowe.