f25 podsumowuje kampanię Lokalo

By | 07/09/2012

Dom Produkcyjny f25 był odpowiedzialny za produkcję materiałów filmowych do kampanii promocyjnej dla nowego serwisu Lokalo.pl, będącego częścią Grupy Allegro. Twarzą kampanii został wybrany Bilguun Ariunbaatar. Projekt trwał przez trzy miesiące, w trakcie których powstało dziewięć filmów. Za kreację odpowiadała agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Kampania została podzielona na dwa etapy. W pierwszym powstał teaser, który miał podsumować EURO i zaprosić do polubienia profilu na Facebooku:

W kolejnym filmie sam Bilguun zapraszał na fanpage Lokalo:

Najważniejszą realizacją w początkowym etapie była „Wbijaj na Lokalo”. Spot zachęca do skorzystania z usług serwisu noclegowego i zachwala jego zalety – możliwość wynajęcia ciekawych lokali, poznania właściciela i dokładnego obejrzenia zarezerwowanego miejsca. Na YouTube film widziało prawie 891 tysięcy osób.

Podczas drugiego etapu powstały filmy viralowe. Pierwsza produkcja to pożegnanie Bilguuna z jego jurtą. W ramach kampanii użytkownicy serwisu mogli później ją wynająć. Jurta została zbudowana w Kruklankach, niedaleko Giżycka na Mazurach.

Bilguun odwiedził także Przystanek Woodstock, podarował kwiaty parze, która najszybciej wynajęła lokal, rozmawiał z właścicielem luksusowej willi i udał się w podróż po Polsce:

  • https://www.youtube.com/watch?v=vTd0zQBbv-c&feature=player_embedded
  • http://www.youtube.com/watch?v=5N-SREL99cs&feature=youtu.be
  • http://www.youtube.com/watch?v=8uw9-_4pezk&feature=relmfu
  • http://www.youtube.com/watch?v=fReHsd-DejI

Każdy film na YouTube widziało co najmniej kilkanaście tysięcy osób, z czego trzy kilkadziesiąt tysięcy, a dwa – ponad sto tysięcy. Przy realizacji materiałów Bilguun wraz z ekipą filmową odwiedził Kruklanki, Kostrzyn, Gdańsk, Warszawę i Kraków.

„LOKALO.pl w osobie Marcina Sienkowskiego postawiło przed nami duży i wymagający projekt. Trzy miesiące pracy, dziewięć filmów i pięć odległych od siebie realizacji złożyły się na kampanię, z której jesteśmy bardzo dumni. Praca z Bilguunem to prawdziwa przyjemność – jest profesjonalistą, który potrafi bawić się swoją rolą.” – podsumowuje Marcin Dworucha, dyrektor zarządzający f25.