Lenovo wprowadza do oferty notebooki z serii S

By | 06/09/2012

Firma Lenovo, drugi pod względem wielkości producent komputerów PC na świecie, rozszerzyła swoją ofertę ultraprzenośnych notebooków IdeaPad® o modele IdeaPad S300, S400 i S405. Te niedrogie, płaskie i lekkie notebooki wyróżniają się świetnym połączeniem przenośności i wydajności.

Są przeznaczone dla konsumentów poszukujących komputera o większej mocy obliczeniowej niż netbook, z baterią o długim czasie działania, dostępnego po niższej niż zazwyczaj cenie.

Notebooki z serii S mają zaledwie 21,9 mm grubości i ważą 1,8 kg. Elegancka obudowa o metalicznym wykończeniu kryje w sobie procesor Intel® Core™ trzeciej generacji lub AMD z serii A. Te niedrogie komputery o wysokiej jakości konstrukcji i solidnej wydajności zapewniają użytkownikom komfort, prostotę i szybką reakcję.

„Lenovo odnosi sukcesy na rynku PC, co wynika z naszej zdolności do wprowadzania innowacji opracowanych z myślą o konsumentach. Nasze produkty oferują atrakcyjne połączenie mobilności, wydajności i ceny” — powiedział Andrzej Sowiński, Dyrektor Generalny Lenovo Polska. „Klienci poszukują produktów nie tylko funkcjonalnych, ale i zgodnych z ich indywidualnym poczuciem stylu. Nowe notebooki IdeaPad z serii S łączą w sobie niewielkie wymiary i wagę z wydajnością niezbędną do zarówno przeglądania stron internetowych jak i pracy — a wszystko to po przystępnej cenie”.

Wydajne i inteligentne

Wyposażone w najnowsze technologie notebooki Lenovo IdeaPad S300 i S400 są dostępne z procesorami Intel Core™ i3 lub i5 trzeciej generacji, a IdeaPad S405 działa z czterordzeniowym procesorem APU AMD A8. Dysk twardy o pojemności do 500 GB (lub do 1 TB w modelu S405) mieści dużo plików muzycznych, filmów i dokumentów, a opcjonalny dysk SSD o pojemności 32 GB w modelach S400 i S405 może przyspieszyć uruchamianie i reakcję aplikacji. Inteligentne funkcje zarządzania energią nie tylko wydłużają czas pomiędzy ładowaniem — do 5 godzin — ale też sprzyjają długookresowej eksploatacji baterii.

Wszystkie nowe notebooki z serii S zawierają system Windows 7 Home Professional i są objęte ofertą aktualizacji do wersji Windows 8. Inteligentny panel dotykowy opracowany z myślą o systemie Windows 8 zapewnia użytkownikom większą kontrolę podczas przewijania i powiększania obrazu na ekranie, a klawiatura AccuType z indywidualnie zaokrąglonymi klawiszami umożliwia wygodne i precyzyjne pisanie.

Użytkownicy mogą także skorzystać z innowacyjnych i łatwych w obsłudze funkcji, takich jak Lenovo Quick Start, która umożliwia uruchomienie komputera i połączenie z siecią w ciągu kilku sekund. Funkcja OneKey™ Rescue System firmy Lenovo umożliwia wyjątkowo proste i szybkie tworzenie kopii zapasowych danych i ich przywracanie, odzyskiwanie uszkodzonych plików systemowych oraz uruchamianie pełnego skanowania antywirusowego.

Niewielki i elegancki notebook multimedialny

Nowe notebooki Lenovo dla konsumentów mierzą niewiele ponad 2 cm grubości maksymalnej i ważą poniżej 1,8 kg. Mają nowoczesny wygląd i przyjemną w dotyku obudowę z metalicznym wykończeniem w różnych kolorach., m.in. czerwonym, srebrnoszarym i różowym. Dzięki takim zaletom, jak 14-calowy wyświetlacz panoramiczny HD, wyjście HDMI, głośniki stereo i certyfikat Dolby® Advanced Audio™ v2, nowe notebooki z serii S zapewniają najwyższej klasy funkcje rozrywkowe i multimedialne.

Ceny i dostępność (1)

Na świecie modele Lenovo IdeaPad S300, S400 i S405 będą dostępne od września 2012 r. w cenie od 499 USD. W Polsce notebooki S300 i S400 będą dostępne od połowy października – ceny dopiero zostaną podane.

Najnowsze informacje z firmy Lenovo można uzyskać, korzystając z kanałów RSS Lenovo oraz serwisów Twitter, Facebook i Youtube.

O firmie Lenovo

Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest producentem urządzeń elektronicznych do użytku osobistego i drugim pod względem wielkości dostawcą komputerów PC na świecie. Firma obsługuje klientów w ponad 160 krajach, a jej obroty sięgają 30 miliardów USD. Lenovo koncentruje się na konstruowaniu komputerów i mobilnych urządzeń internetowych o wyjątkowej jakości. Filarami działalności firmy są innowacyjność, efektywny łańcuch dostaw na całym świecie oraz konsekwentna realizacja strategii biznesowej. Od czasu przejęcia przez Grupę Lenovo działu komputerów osobistych IBM firma opracowuje, produkuje i sprzedaje niezawodne, wysokiej jakości, bezpieczne i łatwe w użyciu produkty techniczne oraz usługi. Lenovo produkuje biznesowe komputery legendarnej marki Think, konsumenckie komputery marki Idea, a także serwery, stacje robocze oraz mobilne urządzenia internetowe, takie jak tablety i smartfony. Lenovo ma duże ośrodki badawcze w Yamato w Japonii, Pekinie, Szanghaju i Shenzen w Chinach oraz w Raleigh w Północnej Karolinie (USA). Więcej informacji można uzyskać pod adresem lenovo.com.

(1) Ceny nie obejmują podatków ani kosztów wysyłki, mogą ulec zmianie bez powiadomienia i podlegają określonym warunkom. Ceny sprzedawców mogą się różnić. Cena nie obejmuje wszystkich reklamowanych funkcji. Wszystkie oferty są uzależnione od dostępności. Lenovo zastrzega sobie prawo do zmiany oferty i specyfikacji produktów w dowolnym czasie i bez powiadomienia.