Rusza kampania reklamowa Dom.Gratka.pl

By | 03/09/2012

Pod hasłem „Pierwszy krok do własnego domu” wystartowała 1 września kampania serwisu Dom.Gratka.pl.

Wzmocnienie pozycji na rynku serwisów nieruchomości oraz podniesienie oglądalności wszystkich ofert klientów biznesowych to główne cele kampanii realizowanej dla serwisu Dom.Gratka.pl. Dwutygodniowa akcja promocyjna jest realizowana w 9 największych miastach Polskich w wykorzystaniem ok. 500 nośników outdoorowych w tym 10 w warszawskim metrze. Kampania zostanie wsparta promocją internetową o łącznym zasięgu 18 mln odsłon.

Jednocześnie trwa kampania Dom.Gratka.pl promująca sekcje wynajmu nieruchomości – kierowana zarówno do klienta biznesowego i indywidualnego oraz do studentów. Obie kampanie wsparte są reklamami w dziennikach regionalnych Grupy Polskapresse, mailingami oraz internetowymi, zewnętrznymi kampaniami zasięgowymi.

Serwis Dom.Gratka.pl według lipcowych badań Megapanel PBI/Gemius odnotował ponad 32 mln. odsłon i 800 486 RU.