„Spełniaj marzenia Ziemniaka przed końcem świata!” – kolejny niestandardowy projekt Lay’s

By | 31/08/2012

Od początku września w sklepach dostępne będą dwa nowe smaki Lay’s – o smaku Sałatki greckiej i Żeberek w miodzie. Ich promocji towarzyszy konkurs „Marzenia Ziemniaka przed końcem świata”, zainspirowany przepowiednią Majów o apokalipsie. Podczas jego trwania będzie można spełniać marzenia głównego bohatera… Ziemniaka i wygrać pieniądze na realizację własnych życzeń. Akcję wspierać będzie silna kampania reklamowa.

Spełniaj marzenia

„Spełniaj marzenia Ziemniaka przed końcem świata” – to hasło nowego projektu Lay’s, nawiązującego – z przymrużeniem oka – do przepowiedni Majów. Głównym bohaterem akcji jest… Ziemniak, który – jak każdy z nas – ma wiele marzeń. Dwa z nich: kąpiel w miodzie i poznanie smaku greckich wysp zostały spełnione przez Lay’s. Tak powstały nowe chipsy o smaku: Sałatki greckiej oraz Żeberek w miodzie. Spełniając kolejne marzenia Ziemniaka, każdy będzie miał szansę, aby wygrać pieniądze na realizację własnych.

Mechanizm akcji

Aby uczestniczyć w zabawie, należy kupić paczkę Lay’s, w której znajdują się kupony z kodami, zarejestrować się na stronie www.lays.pl, następnie wpisać kod i w ciekawy, pomysłowy sposób spełnić marzenie Ziemniaka. Można korzystać z podpowiedzi umieszczonych na kuponach albo puścić wodze fantazji i samodzielnie wymyśleć, o czym Ziemniak może marzyć. Można również stworzyć, za pomocą edytora dostępnego na stronie, ciekawy graficzny projekt, korzystając zarówno z gotowych elementów, jak i własnych, dodanych zdjęć. Gra jest warta świeczki – pula nagród od Lay’s to 360 tysięcy złotych w gotówce!

Kasa do wygrania

Konkurs będzie trwał od 3 września do 11 listopada. Przez 10 tygodni, każdego dnia jury będzie nagradzało 10 osób kwotą w wysokości 200 zł; raz w tygodniu jedna osoba spośród uczestników, którzy otrzymali nagrody dzienne otrzyma 20 000 zł na realizację marzeń. Dodatkowo, również raz w tygodniu, będzie przyznawana nagroda publiczności. Tu prawo wyboru mają fani Lay’s na Facebooku, którzy mogą głosować na zamieszczone tam zgłoszenia z marzeniami Ziemniaka. Zwycięzca otrzyma 2 000 zł na spełnienie swoich marzeń.

Wsparcie akcji

Projekt „Marzenia Ziemniaka przed końcem świata” startuje na początku września. W połowie września ruszy także kampania reklamowa, która obejmie telewizję (Polsat, TV4, TVN, TVN7 oraz stacje tematyczne z pakietu Polsatu, AtMedia i Discovery) i Internet (najpopularniejsze polskie serwisy, m.in. Youtube, Nasza Klasa, Pudelek, Demotywatory, Kwejk) oraz materiały promocyjne w miejscu sprzedaży.

Za kreację i realizację spotów (30 i 10- sekundowych) odpowiada BBDO, za zakup mediów – OMD, a działania public relations – Multi Communications.

Lay’s o smaku sałatki greckiej / Lay’s o smaku żeberek w miodzie – informacje o produkcie:

  • Dostępna gramatura: 28 g i 150 g
  • Sugerowana cena detaliczna : 28g – 1,10 zł; 150 g – 3,99 zł

O firmie PepsiCo

W swoim globalnym portfolio obejmującym marki artykułów żywnościowych i napojów, PepsiCo posiada 22 różne linie produktów, z których każda generuje w ciągu roku sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów. Nasze główne przedsiębiorstwa wytwarzają również setki innych pożywnych, smacznych artykułów żywnościowych i napojów, które niosą radość konsumentom na całym świecie. Przy średniorocznych przychodach sięgających ponad 65 mld dolarów, wszystkich pracowników PepsiCo łączy wyjątkowe zaangażowanie w sprawy zrównoważonego rozwoju pod hasłem „Performance with Purpose”. Starając się oferować szeroki wybór zdrowych, łatwo dostępnych i przynoszących radość produktów, ograniczając swój wpływ na środowisko naturalne, redukując zużycie wody, energii oraz ilość opakowań, zapewniając znakomite warunki pracy naszym współpracownikom, szanując, wspierając i inwestując w rozwój społeczności lokalnych, gdzie działamy. Więcej informacji nt. PepsiCo jest dostępnych na globalnej stronie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.