Microsoft w ofercie Avnet Sp. z o.o.

By | 29/08/2012

Avnet Sp. z o.o. uzupełnił ofertę linii Independent Software (VMware, Veeam, Wyse, DataCore, FalconStor) o rozwiązania Microsoft dostępne w 4 modelach dystrybucujnych: Open License, Open Value, Open Value Subscription oraz Full Packaged Product. Rozwiązania te, obejmujące: aplickaje, oprogramowanie serwerowe oraz systemy operacyjne, stanowią bardzo dobre uzupełnienie aktualnej oferty firmy w zakresie oprogramowania.

Produkty Microsoft pozwalają m.in. na skierowanie do Partnerów Handlowych Avnet propozycji dedykowanej szerszej grupie ich klientów. Microsoft jest bardzo  obiecującą platformą, dostarczaną przez jednego z największych i najbardziej doświadczonych producentów oprogramowania na świecie. Zakup rodziny tych produktów w kanale Avnet to idealna propozycja dla resellerów ceniących wartość dodaną dystrybucji – uważa Rafał Zieliński, Product Manager w Grupie Solution w Avnet.

Modele dystrybucyjne Microsoft dostępne w Avnet:

  1. Model dystrybucyjny „Open License”, dedykowany MSP, stanowi najprostszy sposób nabycia wieczystych licencji na oprogranowanie Microsoft. Obejmuje umowy podpisywane z organizacjami na zakup min. 5 licencji, na okres 2 lat, w czasie których istnieje możliwość dokupienia dowolnej liczby kolejnych licencji. W ramach modelu „Open License” dostępne są: oprogramowanie Microsoft, oprogramowanie Microsoft razem z pakietem Software Assurance oraz sam pakiet Software Assurance dla posiadanych przez klienta licencji.
  1. Model dystrybucyjny „Open Value” obejmuje umowy podpisywane z organizacjami na zakup minimum 5 licencji na oprogramowanie Microsoft. Jest dedykowany małym i średnim przedsiębiorstwom (MSP), umożliwiając im korzystanie z niższych cen, rozłożenie kosztów w czasie, korzystanie z Software Assurance oraz z uproszczonego zarządzania zakupionymi licencjami. Umowy w tym modelu dzielą się na Organization Wide i Non-Organization Wide, gdzie Organization Wide wymagają kupienia licencji dla wszystkich komputerów/serwerów/ludzi w organizacji (oferują korzystniejsze ceny i uproszczone zarządzanie licencjonowaniem), zaś Non-Organization Wide pozwalają wykupić dowolną ilość licencji, ale nie oferują wszystkich korzyści wynikających z umów OW.
  1. Model dystrybucyjny „Open Value Subscription” obejmuje sprzedaż subskrypcji na oprogramowanie. Klient nie dostaje licencji na własność, a tylko dostęp do oprogramowania w okresie obowiązywania subskrypcji.
  1. Model dystrybucyjny „Full Packaged Product – FPP” obejmuje oprogramowanie sprzedawane resellerom w pudełkach i jest jedynym modelem, w którym są dostępne licencje dla użytkowników prywatnych (np. Office Home Edition).