Rafał Milach/ AFPHOTO odkrywa dziką naturę House Denim

By | 20/08/2012

Najnowsza kolekcja House Denim odwołuje się do pierwotnych instynktów, powrotu do korzeni oraz zwierzęcej i bardzo zmysłowej strony ludzkiej natury. Sesja zdjęciowa dla kolekcji House Denim to kolejny efekt współpracy marki House z Rafałem Milachem/ AFPHOTO. Jesteśmy świadkami pogoni? Zabawy w chowanego? A może rytualnego spaceru w głąb dzikiego lasu? Zdjęcia Rafała Milacha emanują wolnością, namiętnością i dzikimi rządzami. Portretowani modele żyją pełnią życia – szybko, ostro i zachłannie.

Kampania DENIM marki HOUSE jest zapowiedzią najnowszej, jesienno-zimowej kampanii marki, która rozpocznie się już wkrótce.

Rafał Milach/AFPHOTO – laureat m.in. World Press Photo 2007 (I nagroda za reportaż w kategorii Sztuka i rozrywka), Grand Press Photo 2008 i BZ WBK Press Photo 2008; Pictures of the Year International, Photography Book Now and New York Photo Festival Awards. Współpracował m.in. z: Newsweek, Business Week, GQ (USA), Die Zeit (Niemcy),L’Espresso, Private (Włochy), Guardian Weekend magazine (UK), Newsweek Polska, Przekrój, Polityka, Duży Format- Gazeta Wyborcza, Pani, Elle, Viva!, City Magazine. Współtworzy kolektyw Sputnik Photos, którego celem jest dokumentacja, promocja oraz edukacja na tematy związane z przemianami społeczno-politycznymi w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Milach od 6 sezonów współpracuje z marką House.

  • kampania: House Denim/ 2012
  • koncepcja kreatywna sesji oraz zdjęcia: Rafał Milach/ AFPHOTO
  • stylizacja: Marta Kalinowska
  • produkcja: AFPHOTO