OSTRYGA wzmacnia działy Client Service i New Business

By | 07/08/2012

Do zespołu agencji strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA (OS3 Group SA) dołączyły Natalia Podrez i Anna Górecka obejmując stanowiska odpowiednio New Business Manager i Account Executive. Jeszcze w sierpniu planowane jest przyjęcie kolejnych osób.

Wzmocnienie zespołu Ostrygi jest podyktowane rozwojem agencji i pozyskiwaniem kolejnych Klientów. „Tempo wzrostu agencji OSTRYGA jest imponujące – rośniemy z miesiąca na miesiąc, pozyskujemy nowych Klientów i robimy coraz więcej, coraz bardziej skomplikowanych projektów dla firm, z którymi współpracujemy od dłuższego czasu. Naturalnym krokiem jest dla nas wzmocnienie działu Client Service, by zapewnić Klientom jeszcze lepszą obsługę, oraz wzmocnienie obszaru New Business, by jeszcze silniej walczyć o nowe budżety marketerów”, wyjaśnia Krzysztof Winnik, Brand Manager & Social Media Director agencji Ostryga.

Natalia Podrez dołączyła do Ostrygi od lipca br. W codziennej pracy, koncentrującej sie przede wszystkim na pozyskiwaniu nowych projektów z zakresu strategicznego marketingu społecznościowego, będzie wykorzystywała doświadczenie zdobyte po stronie klienta. Przez lata bowiem pracowała w banku BNP Paribas Bank Polska S.A.

Anna Górecka jest w Ostrydze również od lipca br. Wspiera Klarę Zamłyńską w obsłudze takich Klientów, jak: SONY Polska, PKO Bank Polski, L’Oréal Professionel, HASBRO. Anna jest miłośniczką komunikacji – prowadzi własnego bloga, zajmowała się projektami z obszaru PR w agencji Lighthouse Consultants, jako freelancerka prowadziła również projekty social mediowe.