Atmedia reklamują pakiety demograficzne

By | 01/08/2012

W prasie i internecie rusza kampania reklamowa Atmediów, domu sprzedaży mediów tematycznych. Promuje m.in. Atwomen, Atmen, Atkids, Atyoung i Atmothers, czyli pakiety demograficzne z tegorocznej oferty spółki. Kreację do kampanii przygotował Walk Creative.

W prasie branżowej i na łamach serwisów biznesowych wystartowała kampania reklamowa Atmediów, największego polskiego biura reklamy mediów tematycznych. Bohaterami reklam są pakiety demograficzne spółki – Atwomen, Atmen, Atkids, Atyoung, Atmothers i Atbusiness oraz internetowy pakiet wideo – @VOD. Gwarantują one dotarcie do ściśle sprecyzowanych grup odbiorców (kobiet, dzieci, matek, mężczyzn, etc.), którzy oglądają kanały tematyczne z portfolio biura lub korzystają z serwisów wideo obsługiwanych przez Atmedia.

– W reklamach prezentujemy siłę naszej oferty w dotarciu do najważniejszych dla reklamodawców grup celowych. Podkreślamy szerokie możliwości targetowania i siłę nabywczą widzów telewizji tematycznych zgrupowanych w pakietach spółki – mówi Katarzyna Wasiluk, zastępca dyrektora marketingu Atmediów.

Reklamy odsyłają na dedykowane pakietom strony internetowe. Można je obejrzeć pod adresem www.pakiety.atmedia.pl.

Kreację do kampanii przygotowała agencja Walk Creative wybrana w drodze przeglądu ofert. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dział marketingu Atmedia.

Przypomnijmy, że Atmedia pracują obecnie dla 61 stacji telewizyjnych oraz 43 witryn internetowych, w tym – 21 serwisów z reklamą wideo.