Mediovski dla Galerii Handlowych Auchan

By | 31/07/2012

Auchan Polska współpracuje z agencją interaktywną Mediovski. Efektem podjętych działań jest stworzenie nowych, przyjaznych dla użytkowników oraz czytelniejszych stron internetowych Galerii Handlowych Auchan, w szczególności strony zbiorczej oraz ponad 20 stron dla pojedynczych centrów handlowych.

Do zadań agencji należało m.in. stworzenie architektury informacji i projektów graficznych nowych serwisów, wdrożenie systemu zarządzania treścią, opracowanie systemu do zarządzania mapą centrum handlowego oraz wystawcami, optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych. W projekcie uwzględnione zostały również wersje językowe dla poszczególnych stron.

Galeria handlowe Auchan to ponad 1000 lokali w 20 już otwartych centrach handlowych całej Polski, czyli ok. 149 tys. metrów kwadratowych zarządzanych powierzchni handlowych. Dynamiczny rozwój galerii handlowych Auchan odzwierciedlają trwające prace nad dwoma nowymi centrami handlowymi – w Bronowicach oraz w Łomiankach. Sama galeria Bronowice to ponad 60 tys. metrów powierzchni handlowych dostępnych w 160 lokalach.

„Cieszymy się z powierzonego nam zadania i mamy nadzieję, że wyniki naszych działań przełożą się na stworzenie stron internetowych przede wszystkim przyjaznych dla klientów galerii handlowych. Tworząc poszczególne serwisy postawiliśmy na minimalistyczny i przejrzysty layout, tak aby osoby odwiedzające strony galerii mogły szybko i w łatwy sposób znaleźć informacje nt. oferty czy aktualnych promocji, nie zapominając jednocześnie o użytkownikach telefonów komórkowych, dla których przygotowane zostały dedykowane wersje mobilne serwisów.” – mówi Marcin Stańczak, wiceprezes Agencji Interaktywnej Mediovski.

Mediovski (www.mediovski.pl) to agencja interaktywna, która pomaga firmom wykorzystywać Internet do budowania ich przewagi konkurencyjnej oraz tworzenia praktycznych innowacji w zakresie komunikacji, marketingu oraz zarządzania. Klienci agencji to m. in. Aegon Polska, X-Trade Brokers, Unilever, Kia, J.W. Construction, Polfa Lublin, Generali czy spółka PL.2012. Mediovski jest laureatem prestiżowych nagród w Polsce (m.in. Strona Dnia wg serwisu Najlepsze WWW, Strona Firmowa roku – Webstar Akademii 2011) i na świecie (m. in. publikacja w albumie „Best CSS Websites Around The World 2011” wg serwisu Awwwards oraz Strona Dnia wg Design Licks).