LoboSystem dla marki Lubella

By | 31/07/2012

Agencja przygotowała kreację materiałów promocyjnych do akcji „Odkryj sekrety kuchni, zbierz kolekcję nagród” dla makaronów Lubella. Promocja rusza 1 sierpnia i potrwa dwa miesiące.

Zadaniem LoboSystem było stworzenie koncepcji kreatywnej dla promocji sprzedaży z ujęciem aspektu inspirowania i doradzania w trudnych kwestiach kulinarnych.

Do wszystkich produktów objętych promocją zostały dołączone booklety, które oprócz informacji promocyjnej zawierają porady kulinarne. Ich tematyka została podzielona na różne obszary, dzięki czemu konsumenci zbierając punkty, by odebrać nagrody gwarantowane, jednocześnie kolekcjonują ciekawostki i rady, które doceni każda nowoczesna gospodyni domowa.

Agencja marketingowa LoboSystem wspiera swoich klientów w działaniach wizerunkowych, kampaniach BTL, projektach multimedialnych i programach lojalnościowych. Obecnie współpracuje m.in. z takimi markami jak: VW, Monini, Knorr, czy Hellman’s.