Kostrzewa PR zwalcza nudę

By | 31/07/2012

Agencja Kostrzewa PR nawiązała współpracę z portalem ZwalczNudę.pl, specjalizującym się w organizacji gier miejskich oraz eventów. Do obowiązków agencji należy promocja gry miejskiej „Foto-Agenci. Kryptonim Olympus” organizowanej w Łodzi i Poznaniu przez ZwalczNudę.pl oraz firmę Olympus.

Kostrzewa PR zajmuje się pozyskiwaniem patronów medialnych dla projektu oraz nagłaśnianiem wydarzenia w mediach ogólnopolskich i lokalnych, w tym w telewizji, radiu, prasie i w Internecie.

Seria fotograficznych gier miejskich, organizowanych w największych polskich miastach, zaprojektowana jest jako połączenie konwencji gry z hobby wykonywania zdjęć oraz chęcią poznawania nowych aparatów i ich możliwości. Zarejestrowane drużyny staną do konkurencji o zdobycie tytułu najlepszego foto-agenta, który musi sprawdzić się w różnych warunkach i sytuacjach fotograficznych. W celu weryfikacji przygotowana jest dla uczestników seria konkurencji, przeszkód czy zagadek. Na każdym punkcie gry na adeptów czekać będą specjaliści Olympus i Akademii Fotografii, którzy poprowadzą krótkie szkolenia z wykorzystania aparatu w danych warunkach.

Za promocję gry miejskiej odpowiedzialni są Joanna Bieguńska i Maciej Kawiński z agencji Kostrzewa PR.