Godło Jakości Obsługi 2012 dla serwisu BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego

By | 31/07/2012

Już po raz piąty wśród firm działających na terenie Polski zostały przyznane Godła Jakości Obsługi. BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego zostało laureatem w kategorii AGD i RTV. Tym samym, stało się członkiem TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.

– To dla firmy ważne wyróżnienie, gdyż docenione zostało systemowe podejście do usług serwisowych, jakie prowadzimy. Docenili nas nasi Klienci, co jest bezcenne – powiedział Dyrektor Pionu Serwisu BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Wiktor Mikołajczyk.

Kompleksowe podejście do usług serwisowych oznacza nie tylko rozbudowaną sieć na terenie całej Polski, wykwalifikowaną kadrę inżynieryjno-techniczną, pracowników bezpośredniej obsługi telefonicznej czy logistykę części zamiennych. Podstawą funkcjonowania są zrozumiałe procesy oparte na dobrych praktykach biznesowych i standardach międzynarodowych. BSH Sprzęt Gospodarstw Domowego jako jedyny w swej branży posiada system zarządzania jakością ISO 9001.

To, co Klienci docenili w serwisie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, to wygodnie i sprawnie działający system reklamacji W firmie stworzone są odpowiednie kanały przepływu informacji, które między innymi pozwalają na szybkie załatwienie ewentualnej reklamacji. Do wyróżników BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego należy niewątpliwie pierwsze w Polsce i jedyne całodobowe Call Center Serwisu AGD. Czynne jest ono siedem dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę. W call center doświadczeni specjaliści pomagają Klientowi w dokonaniu naprawy telefonicznie, bez konieczności wizyty technika. Kiedy usterka okazuje się niemożliwa do usunięcia, do Klienta wysyłany jest pracownik serwisu BSH. Od 2010 r. w Łodzi działa także Centralny Warsztat Naprawy Sprzętu Drobnego, gdzie mogą być wykonywane naprawy z całego kraju. W ramach postępowania gwarancyjnego dostępny jest dla Klienta tzw. instruktaż, czyli bezpłatna wizyta do sześciu miesięcy od zakupu sprzętu, w przypadku gdy użytkownik ma problem z obsługą urządzenia. Bardzo istotnym świadczeniem oferowanym w branży tylko przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego jest dwuletnia gwarancja na części zamienne.

Godło Jakości Obsługi jest przyznawane od pięciu lat przez społeczność konsumentów panelu badawczego Programu Jakości obsługi, który od 2008 roku monitoruje poziom zadowolenia i satysfakcji Klientów w całej Polsce. Na tej podstawie obliczane są składniki jakości obsługi, wyrażające poziom satysfakcji i zadowolenia Klientów. Uroczysty finał V edycji Programu Jakość Obsługi i wręczenie statuetek Godła Jakości Obsługi jego laureatom odbędzie się 17 września 2012 roku.

Pełen zakres informacji o działaniu serwisu BSH znajduje się na stronach internetowych www.bosch-home.pl oraz www.siemens-home.pl