El Padre zrealizowało konferencję prasową dla marki Lexus

By | 30/07/2012

W salonie Lexsus Puławska agencja El Padre zorganizowała wspólnie z Fundacją Marcina Gortata MG13 konferencję prasową z jego udziałem. Podczas konferencji Marcin Gortat odebrał kluczyki do nowego modelu Lexusa – GS 450h. Niespodzianką spotkania była wizyta Tatiany Okupnik.

W tym roku, podobnie jak w latach poprzednich, przez cały czas pobytu w Polsce Koszykarz będzie miał do swojej wyłącznej dyspozycji luksusowy samochód marki Lexus.

Gortat jest fanem motoryzacji. Markę Lexus ceni sobie za najwyższa jakość, klasę i wyjątkowość, a także za jej historię tworzenia i zdobywania rynków. W tym roku Marcin będzie miał okazję przetestować najnowszy model Lexusa GS 450h o napędzie hybrydowym – najwyższe osiągnięcie techniki: silnik umieszczony z przodu pojazdu napędzający tylne koła oraz szeregowo-równoległy układ hybrydowy.

Agencja El Padre odpowiadała za zorganizowanie konferencji wraz z działem PR Toyota Motor Poland oraz Fundacją Marcina Gortata MG13.

„Cieszymy się, że po raz kolejny Lexus Polska zdecydował się na współpracę przy organizacji tego projektu na agencję El Padre. Wszystkie działania realizowane dla Lexusa zawsze wymagają pełnego zaangażowania agencji, dopracowania każdego szczegółu i najwyższej jakości wykonania, dlatego cieszymy się z tej realizacji podwójnie” – mówi Sebastian Oprządek, Prezes Zarządu El Padre odpowiedzialny w agencji za dział Client Service.