Dział Akcji Specjalnych WP.PL dla marki Rexona

By | 30/07/2012

Trwa akcja reklamowa nowego produktu, Rexony Linen Dry, dezodorantu wykorzystującego przełomową technologię MotionSense™. Produkt – antyprespirant – powstał z myślą o aktywnych, młodych kobietach. Kampania promocyjna realizowana na stronach portalu Wirtualna Polska ma je przekonać, że kosmetyk pozostaje skuteczny przez cały dzień.

Pomysł kreatywny? Wideo zrealizowane przez nas na potrzeby internetu, pokazujące, że Rexona Linen Dry chroni przez całą dobę. W zależności od pory dnia użytkowniczkom WP.PL prezentujemy odpowiadającą mu część filmu. Rano widzą bohaterkę przygotowującą się do dnia pełnego wrażeń, w okolicach południa – w wirze obowiązków zawodowych, po południu – wracającą z zakupów, itd. – mówi Leszek Sułek z Działu Akcji Specjalnych WP.PL, Kierownik Zespołu ds. Realizacji Projektów Sprzedażowych. – Fragmenty wideo osadzone zostały w skyscraperach eksponowanych na marginesach strony. Po najechaniu na nie kursorem ukazuje się toplayer z pełnym, 60-sekundowym filmem.

Oglądając kolejne, zmieniające się w ciągu dnia scenki (czy też – po pojawieniu się toplayera – spotu wideo w pełnym wymiarze), internautka przekonuje się, że nawet po niezwykle aktywnym i napiętym dniu kobieta może czuć się bezpiecznie i komfortowo, ponieważ reklamowany antyperspirant Rexona Linen Dry gwarantuje najlepszą ochronę przed nieprzyjemnym zapachem.

Mimo iż budżet przeznaczony na produkcję wideo stanowił duże wyzwanie, w krótkim czasie udało nam się stworzyć spot, który poziomem wykonania nie odbiega od tych emitowanych w telewizji stacjonarnej. Wszystkie sceny nagraliśmy w Warszawie, m.in. w biurze WP.PL, w ciągu jednego dnia zdjęciowego. Powstał charakteryzujący się dużą estetyką materiał, który, jak sądzę, internautki obejrzą z przyjemnością. Co ważne, tak dla nas, jak i klienta, materiał wpisuje się w strategię marketingową marki Rexona Linen Dry – zaznacza Marta Spychalska, Koordynator ds. Projektów Multimedialnych z Działu Akcji Specjalnych.

Ponieważ grupę docelową produktu Unilever stanowią pełne energii, młode kobiety, których dzień wypełniony jest licznymi obowiązkami, akcję reklamową stargetowano do użytkowniczek WP.PL w przedziale wiekowym 16-35 lat.

Kampania, którą zaplanował i kupił dom mediowy PHD Media Direction, emitowana jest w portalu Wirtualna Polska do końca sierpnia.

Kreacja online: http://kobieta.wp.pl/?adv=1&test=rexonaAll

Spot reklamowy: http://youtu.be/oNWOBcjPtPQ