Jak zaoszczędzić, czyli o wyjątkowej ofercie sezonowej PGE Obrót S.A.

By | 25/07/2012

Obniżenie kosztów za energię elektryczną bez dokonywania zbędnych formalności. Gwarancja stałej ceny za prąd nawet do końca 2014 r. To udogodnienia, które PGE Obrót S.A. proponuje obecnym i nowym klientom, którzy skorzystają z „Letniej oferty sezonowej”. Zaoszczędzić na rachunkach mogą zarówno firmy, jak i gospodarstwa domowe. Oferta aktualna jest do 30 września br.

Dzięki uwolnieniu rynku, każdy właściciel firmy lub gospodarstwa domowego może teraz wybierać sprzedawcę energii elektrycznej.

– Dobrze, że pojawiła się taka możliwość, ponieważ odbiorca energii elektrycznej ma prawo wybrać dla siebie najlepszą ofertę, a „Letnia oferta sezonowa” PGE jest przecież jedną z najkorzystniejszych na rynku w Polsce. Obecni klienci PGE od dawna już korzystają z takich udogodnień i dlatego doceniają naszą kolejną, szóstą już promocję sezonową. Z kolei, nasi nowi klienci bardzo szybko zaważyli, że warto było zaufać PGE, bo dzięki naszym ofertom zaoszczędzili  – mówi Bartłomiej Ślusarczyk, dyrektor Departamentu Marketingu PGE Obrót S.A.

„Letnia oferta sezonowa” skierowana jest do firm i gospodarstw domowych. Jej zaletą jest bardzo korzystna cena za energię elektryczną, która wynika z zasady: „im więcej potrzebujesz energii, tym mniej za nią płacisz”.

Odbiorcy, którzy chcą zaoszczędzić na rachunkach, mają do wyboru dwa warianty: gwarancję niezmienności ceny energii do końca 2013r. lub 2014r. W zależności od wariantu, klienci PGE już od pierwszego rachunku zapłacą za prąd nawet 10 proc. mniej, a do tego otrzymają gwarancję niezmienności ceny przez kolejne dwa lata, co  w perspektywie czasu może znacząco zwiększyć oszczędności. Oferta jest limitowana. Można z niej skorzystać tylko do 30 września br.

– Dzięki naszej propozycji klient może precyzyjnie i bezpiecznie zaplanować wydatki związane z opłatami za energię. Ogromne zainteresowanie naszymi ofertami dowodzi, że jesteśmy postrzegani przez odbiorców jako wiarygodny i stabilny partner – mówi Bartłomiej Ślusarczyk, dyrektor Departamentu Marketingu PGE Obrót S.A.

Nowi klienci PGE, którzy zdecydują się skorzystać z „Letniej oferty sezonowej”, nie muszą martwić się o formalności.

– Proces zmiany sprzedawcy jest bezpłatny. Wszystkie formalności, w imieniu klienta, zrealizują nasi konsultanci – mówi Krzysztof Muszyński, dyrektor Biura Zarządzania Obsługą Klientów PGE Obrót S.A.