I miejsce w konkursie Golden Arrow dla Whirlpool za promocję „Żywe kolory są w modzie”

By | 23/07/2012

Firma Whirlpool, światowy producent innowacyjnego sprzętu AGD, zajęła I miejsce w konkursie marketingu bezpośredniego Golden Arrow w kategorii „Promocja Sprzedaży B2C” za wybitną akcję promocyjną „Żywe kolory są w modzie”.

Przedmiotem komunikacji była pralka Whirlpool z linii Carisma zaś jej celem – zaprezentowanie unikalnej cechy tego produktu jakim jest funkcja 6th Sense Colours, gwarantująca bezpieczne pranie tkanin kolorowych, dzięki czemu zachowują one swoje intensywne kolory przez długi czas.

Promocja „Żywe kolory są w modzie” firma Whirlpool przeprowadziła wraz ze znaną marką odzieżową Monnari. Akcja została doceniona przez jury konkursu za efektywne i skuteczne budowanie w świadomości konsumenta cech produktu wraz z utrwalaniem pożądanego wizerunku marki.

Konkurs Golden Arrow to wyjątkowe wydarzenie w branży. Organizowany od 2006 r. przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i VFP Communications, przyciąga coraz więcej uczestników oraz poddaje analizie i ocenie największe przeprowadzone kampanie marketingowe.

Głównym celem Konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, jak i kreatywność i świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii. W Konkursie mogą uczestniczyć agencje komunikacji marketingowej, domy mediowe, firmy, kontrahenci oraz podmioty gospodarcze, które na zlecenie osób trzecich lub w celu autopromocji zrealizowały pełną i spójną kampanię marketingową bądź uczestniczyły w jej realizacji.