Agencja 4 Publicity odpowiedzialna za media relations serii akcesoriów sygnowanych logo Ferrari

By | 20/07/2012

Agencja 4 Publicity ma przyjemność poinformować, że rozszerza współpracę z firmą ASBIS o obsługę public relations serii akcesoriów elektronicznych firmy Logic3 sygnowanych logo Ferrari. Linie The Scuderia Ferrari Collection oraz The Ferrari Cavallino Collection trafiły właśnie do dystrybucji na polskim rynku.

Logic3 to producent znany fanom gier komputerowych i muzyki, który wprowadza na rynek  ekskluzywną kolekcję urządzeń z licencją Ferrari. Agencja 4 Publicity podejmie się prowadzenia działań public relations dla nowych linii akcesoriów oraz realizacji zadań wynikających ze strategii komunikacyjnej dla tych prestiżowych serii.

– Fakt rozszerzenia współpracy o kolejną markę w dystrybucji firmy ASBIS, jest dla nas dowodem zaufania i pozytywnej oceny dotychczasowych osiągnięć. Rynek akcesoriów jest już bardzo nasycony różnorodnymi ofertami, ale według naszej oceny, ekskluzywne, naznaczone etykietą luksusu produkty znajdą wielu odbiorców  – mówi Michał Walter z agencji 4 Publicity.

Kolekcja Ferrari może okazać się jednym z ważniejszych punktów bogatej oferty ASBISu. Nie ulega wątpliwości, że jest to najbardziej luksusowa seria akcesoriów proponowana dotychczas przez tego dystrybutora.

– Wsparcie ze strony agencji 4 Publicity będzie ważnym czynnikiem, tym niemniej już sama oficjalna licencja marki Ferrari zdaje się mieć wielką perswazyjną moc – podsumowuje Izabela Idzikowska z firmy ASBIS Sp. z o.o.