Najwięcej transmisji z igrzysk na Platformie n i telewizor za 1 zł, żeby je wszystkie śledzić

By | 17/07/2012

Dzisiaj rusza kampania internetowa promująca transmisje Igrzysk Olimpijskich na platformie n. Abonenci n będą mieli największy w Polsce dostęp do relacji z wydarzeń z Londynu. Z tej okazji przygotowano specjalną ofertę – Film HD Bonus z telewizorem za 1zł, promocyjnym dostępem do usługi Multiroom Standard oraz specjalną aplikację na smartphone’y.

Dzięki promocji miłośnicy sportu będą mogli śledzić jeszcze więcej sportowych rywalizacji nawet na dwóch telewizorach jednocześnie.

Platforma n udostępni najwięcej transmisji Igrzysk Olimpijskich. Wszystko dzięki relacjom na pięciu kanałach Telewizji Polskiej, dwóchEurosportu, na nSport HD oraz wszystkich kanałach nPremium HD. Łącznie daje to dostęp do wydarzeń z Londynu aż na 11 kanałach, w tym do relacji w jakości obrazu HD.

Oferta Film HD Bonus z telewizorem za 1zł (LCD 32 cale FULL HD) oznacza dostęp do wszystkich pakietów oraz do kanałów nPremium HD i Filmbox w cenie 99zł miesięcznie przez 29 miesięcy. Aktywacja dekodera nbox HDTV z nagrywaniem i aktywacja Turbo w cenie 299zł.

Aktywacja pierwszego dekodera uzupełniającego w usłudze Multiroom Standard to 0zł, a każdego następnego 49zł. Abonament za usługę Multiroom Standard HD dla każdego dekodera uzupełniającego wynosi 10zł miesięcznie przez okres 29 miesięcy, a później 15zł za miesiąc.

Oferta Film HD Bonus dostępna jest przez internet na www.n.pl oraz za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta platformy n (tel. 801 0 55555). Więcej informacji i regulamin na: http://n.pl/nsklep/promocje/olimpijska

Specjalna aplikacja – bądź na bieżąco!

Przed rozpoczęciem Igrzysk Olimpijskich platforma n udostępni specjalną aplikację na smartphone’y. Da ona możliwość sprawdzenia, którą dyscyplinę w danym momencie będzie można obejrzeć na danym kanale. Aplikacja przekazywać będzie też najważniejsze informacje i ciekawostki. Za jej wykonanie odpowiada firma TwistedLogic.

Kampania ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy i skupia się na działaniach w internecie: TVN Player, ONET VOD, Youtube, WP.pl, Interia.pl, Gadu-Gadu, Gazeta.pl. Kreację przygotowały agencje Ogilvy i Animade. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Starcom.