HBO promuje Newsroom w mobile’u

By | 17/07/2012

Trwa kampania serialu Newsroom, najnowszej produkcji HBO. Marketer wykorzystał w niej niestandardową kreację w mobilnej wersji portalu Onet. Za pomocą bannera Rich Media, emitowanego w sekcji Wiadomości portalu, użytkownicy mogą na ekranach swoich smartfonów obejrzeć zwiastun serialu, przejrzeć galerię zdjęć i zapoznać się z informacjami o serialu. Banner pozwala także przejść na stronę HBO na Facebooku oraz do marketu, z którego można pobrać bezpłatną aplikację HBO GO, umożliwiającą obejrzenie odkodowanego premierowego odcinka serialu.

„W HBO stawiamy na innowacyjne rozwiązania i dlatego zdecydowaliśmy się na kampanię mobilną opartą o kreację rich mediową. Wierzymy, że dzięki temu uda nam się jeszcze bardziej zainteresować użytkowników fabułą serialu. Obecnie coraz częściej treści wideo konsumowane są na urządzeniach przenośnych. Wydawcy powinni iść z duchem czasu i zapewniać użytkownikom dostęp do ich ulubionych produkcji również na telefonach i tabletach. Jedną z funkcjonalności naszej kreacji jest przekierowanie bezpośrednio do marketu, w którym użytkownik może pobrać aplikację HBO GO i od razu obejrzeć premierowy odcinek serialu Newsroom, gdziekolwiek się znajduje” – powiedział Ireneusz Olczak, Online Manager w HBO Polska.

Możliwości bannera Rich Media prezentuje wideo: http://www.youtube.com/watch?v=zaNeXLVNrMU

Kampanię zaplanowała i zrealizowała agencja mobile marketingu Mobext Polska (Havas Digital) we współpracy z biurem reklamy Onet.pl.