AgroFoto oraz bdsklep.pl w IAB Polska

By | 16/07/2012

Do związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączają dwie nowe firmy: AgroFoto i bdsklep.pl. bdsklep.pl to internetowy supermarket. Konsument może wybierać spośród ponad 10 000 produktów.. Wspólnie z IAB Polska bdsklep.pl zamierza tworzyć nową wartości dla internetowych konsumentów.

– Naszym zdaniem IAB Polska to bardzo nowoczesne stowarzyszenie, które wyznacza trendy w dziedzinie e-commerce. bdsklep.pl również dąży do innowacyjności i czerpie z wszelkich nowości na rynku internetowym, dlatego tym bardziej cieszy nas, że został członkiem IAB Polska. Pod wspólnym szyldem związku IAB możemy skuteczniej wyznaczać dalszy rozwój polskiego e-marketingu i dążyć do jak najwyższej jakości usług w tej branży – powiedział Paweł Paszkowski, Dyrektor Generalny , bdsklep.pl .

AgroFoto to największy serwis internetowy o tematyce rolniczej w Polsce. AgroFoto jest też pierwszą firmą w IAB Polska, której obszar zainteresowań stanowi rolnictwo i agrobiznes.

– Intensywny rozwój Internetu, także w obszarach wiejskich, jest szansą na nowoczesne społeczeństwo z pełnym dostępem do wiedzy, bez względu na miejsce zamieszkania i status społeczny. Na szybko zmieniającym się rynku, coraz więcej firm z branży dostrzega, że w Internecie, a szczególnie w obszarze mediów społecznościowych, pojawiły się szanse, o których nikt wcześniej nie marzył. Dziś bezpośredni kontakt producentów, dystrybutorów, przedstawicieli firm z rolnikiem jest możliwy. Marketing rolniczy powoli staje się narzędziem pracy i standardem u wielu firm z branży.

Przystąpienie do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska to dla nas ważne wydarzenie.

Dzięki członkostwu będziemy mogli intensywniej edukować przedsiębiorców w szeroko rozumianej branży rolniczej, oraz informować jak skuteczne są działania w obszarze social media. Obecność w IAB Polska pozwoli wpływać na rozwój branżowej komunikacji – powiedział Jacek Skowroński, założyciel portalu, AgroFoto.pl.