Procter & Gamble prezentuje nowy spot reklamowy „Kids”, drugi w ramach kampanii „Dziękuję Ci, Mamo!” związanej z Igrzyskami Olimpijskimi 2012 w Londynie

By | 13/07/2012

Firma Procter & Gamble, ogólnoświatowy partner ruchu olimpijskiego i właściciel marek, takich jak Pampers®, Gillette® oraz Pantene®, po raz pierwszy zaprezentowała dzisiaj reklamę „Kids” (Dzieci), drugą, obok „Best Job” (Najlepsza Praca) produkcję reklamową w ramach globalnej kampanii P&G „Dziękuję Ci, Mamo!”. Spot „Kids” debiutuje w światowym Internecie przed premierą telewizyjną zaplanowaną na Ceremonię Otwarcia. Można go obejrzeć tutaj już dzisiaj: http://www.youtube.com/proctergamble?x=pl

„Została już otwarta Wioska Olimpijska. Wszystkie drużyny są już skompletowane i teraz, gdy do Igrzysk Olimpijskich 2012 w Londynie pozostały zaledwie dwa tygodnie, dziesięć tysięcy sportowców na całym świecie przygotowuje się do najważniejszych zawodów w swoim życiu. Lata treningów i poświęceń przyniosą triumf najlepszym z najlepszych” – powiedział Marc Pritchard, globalny dyrektor marketingu P&G. „P&G ma zaszczyt sponsorować 150 spośród tych niezwykłych sportowców za pośrednictwem swoich marek. Ponadto w ramach naszej kampanii „Dziękuję Ci, Mamo” chcemy uhonorować osoby, które pomogły tym sportowcom w podróży do Londynu – ich Mamy”.

Reklama „Kids” bazuje na sukcesie pozostałych filmów wyprodukowanych w związku z globalną kampanią Procter & Gamble. Spot „Best Job” (Najlepsza praca) http://www.youtube.com/watch?v=g3tmYBoulQw i cykl „Raising an Olympian” (Wychować Olimpijczyka) http://www.youtube.com/watch?v=8warqBaBuf4 od kwietniowej inauguracji kampanii P&G „Dziękuję Ci, Mamo” zanotowały już ponad 26 milionów odsłon.

„Z rozmów z Mamami Olimpijczyków wiemy, że chociaż ich dzieci wyrosły na światowej klasy sportowców, dla nich zawsze pozostaną dziećmi” – powiedział Pritchard. „To spostrzeżenie było inspiracją dla spotu „Kids”, który z dumą prezentujemy właśnie dzisiaj, gdy świat kieruje swoją uwagę na sportowców uczestniczących w  Igrzyskach Olimpijskich Londyn 2012”.

Spot wyreżyserował Daniel Kleinman, uznany przez magazyn Adweek w konkursie „Best of the 2000s” za reżysera dekady. W swojej opowieści Kleinman patrzy na Olimpijczyków w szczególny sposób – oczami ich Mam. Film przedstawia siedem różnych konkurencji olimpijskich, a uczestniczy w nim około 245 dzieci z 16 krajów. Reklama nakręcona w USA i Wielkiej Brytanii będzie prezentowana na stronach internetowych, w serwisach społecznościowych, w telewizji i prasie.

„Gdy pierwszy raz zobaczyłam tę reklamę, wywołała we mnie tyle wspomnień. Wydawało mi się, że znowu patrzę, jak mały Ryan wspina się na słupki startowe” – powiedziała Ileana Lochte, Mama Olimpijczyka i trzykrotnego złotego medalisty Ryana Lochte. „Nawet teraz, gdy oglądam go podczas zawodów, zawsze widzę w nim mojego małego synka”.

Aby zachęcić do udziału w kampanii „Dziękuję Ci, Mamo”, firma P&G wprowadziła również specjalną aplikację „Dziękuję Ci, Mamo”. Jej użytkownicy mogą dziękować swoim Mamom, przesyłając własne nagrania wideo, zdjęcia z podpisami lub tekst. Ponadto użytkownicy mogą zachęcać do tego samego swoich znajomych, tak aby wyrazy wdzięczności otrzymało jak najwięcej Mam. Własną wiadomość „Dziękuję Ci, Mamo” można wysłać pod adresem: http://www.facebook.com/PGPolska/app_201388786646548

Chcąc mieć stały dostęp do aktualnych wiadomości na temat kampanii „Dziękuję Ci, Mamo”, można odwiedzić i „polubić” stronę https://www.facebook.com/PGPolska

Pełną listę materiałów i informacji związanych z kampanią P&G „Dziękuję Ci, Mamo”, w tym zdjęcia i wideo, można uzyskać pod adresem http://www.dziekujecimamo.pg.com