Lato Festiwali – druga odsłona konkursu marki Burn dla fanów festiwali muzycznych

By | 13/07/2012

Tego lata marka Burn przygotowała konkurs muzyczny dla fanów festiwali. Akcja, o której mowa to Lato Festiwali, w ramach której wielbiciele muzyki elektronicznej mogą wygrać kilkadziesiąt karnetów na festiwale Burn Selector w Krakowie oraz Sunrise w Kołobrzegu. Pierwszą część konkursu dotyczącą krakowskiego eventu mamy za sobą. Czas na drugą odsłonę Lata Festiwali.

W pierwszej odsłonie akcji Lato Festiwali marka Burn rozdała kilkadziesiąt karnetów na największy polski festiwal muzyki elektronicznej – Burn Selector Festival. Teraz od 11 do 25 lipca fani muzyki klubowej mogą dzięki Burn otrzymać bilet dla dwóch osób na Sunrise Festival w Kołobrzegu. Na czym polega konkurs? Każdego dnia na stronie internetowej www.burn.com/latofestiwali publikowane jest pytanie. Uczestnicy muszą na nie odpowiedzieć i swoją propozycję przesłać do północy danego dnia. Codziennie jedna osoba, która w najciekawszy sposób rozwiążą zadanie konkursowe otrzyma podwójny bilet na festiwal w Kołobrzegu na weekend 27 i 28 lipca. Konkurs Lato Festiwali jest otwarty dla wszystkich – trzeba tylko kupić Burna i zachować paragon.

W tym roku Sunrise Festival obchodzi swoje dziesiąte urodziny. Ta jubileuszowa edycja odbędzie się między 20 a 29 lipca w Kołobrzegu i będzie gościć najbardziej popularnych współczesnych didżejów. Nie bez powodu Sunrise jest nazywany największym klubowym festiwalem w Europie Środkowo-Wschodniej – oprócz głównej gwiazdy imprezy, czyli Davida Guetty, w Kołobrzegu wystąpią: Armin van Buuren, Chris Lake, Michael Woods, Tomcraft, Pol_On i kilkudziesięciu innych wykonawców. Organizatorzy już rozpoczęli budowę scen i całego miasteczka festiwalowego oraz zapowiedzieli moc wrażeń związanych z oprawą multimedialną eventu – niebo nad Sunrise rozświetlą flesze laserów i widowisko pirotechniczne.

Burn od lat wspiera środowisko muzyczne – głównie dzięki wsparciu imprez klubowych, szkoleniom i programom edukacyjnym dla początkujących talentów oraz platformie muzycznej Burn Studios umożliwiającej tworzenie, odkrywanie i dzielnie się muzyką. Marka Burn – główny sponsor festiwalu Selector i partner Sunrise – przygotowując konkurs Lato Festiwali potwierdza swój wkład w rozwój polskiej i europejskiej sceny muzyki elektronicznej.

W ramach akcji Lato Festiwali przygotowano także specjalną edycję puszki napoju Burn. Za realizację promocji odpowiedzialna jest agencja Euro RSCG 4D, komunikacją akcji zajmuje się agencja albo/albo, a kreację przygotowało studio Driftwell.

Film promujący akcję: http://www.youtube.com/watch?v=YlhTqeyd4SM