Wielkoformatowe tablice Motorway 12x4m dla T-Mobile

By | 12/07/2012

Na nośnikach Motorway 12x4m, należących do firmy Jet Line, trwa letnia kampania marki T-Mobile. Wakacyjna kampania reklamowa T- Mobile jest adresowana do obecnych i potencjalnych klientów sieci, korzystających z telefonów na kartę.

Podstawowym założeniem strategicznym akcji jest dotarcie z ofertą marki podczas wakacji i towarzyszenie grupie docelowej w czasie wakacyjnych podróży. Dlatego do kampanii zostały wybrane tablice Motorway 12×4, zlokalizowane przy trasach prowadzących do lubianych i odwiedzanych regionów: nad morze i na Mazury.

Motorway 12x4m to sieć 320 lokalizacji o największym formacie planszy reklamowej w klasycznej ofercie outdoorowej. 60% wszystkich nośników jest zlokalizowanych przy głównych i najbardziej uczęszczanych trasach w całym kraju, w tym przy autostradach, pozostałe 40% to okolice miast (trasy wjazdowe i drogi wyjazdowe).

Jet Line jest drugim co do wielkości operatorem konstrukcji reklamowych frontlight 12x4m. Do firmy należy prawie 31% wszystkich tego typu nośników w Polsce.

Kampania T-Mobile na nośnikach Motorway 12×4 trwa do końca lipca. Została zaplanowana przez dom mediowy Starcom, działania w Jet Line koordynuje Agnieszka Łupińska, Senior Account Manager.