Druga edycja kampanii Mama TomTom

By | 12/07/2012

Firma TomTom, lider na rynku urządzeń nawigacyjnych, rozpoczęła letnią odsłonę kampanii promującej bezpieczne zachowanie na drodze podczas wakacyjnych podróży. Głównym adresatem kampanii są zmotoryzowane i nowoczesne mamy.

Komunikacyjną platformą kampanii jest strona internetowa http://www.mamatomtom.pl, na której kobiety będą mogły zapoznać się z poradami dotyczącymi bezpiecznego poruszania się na drodze oraz dzielić się swoimi opiniami i wrażeniami z wyjazdów. Mamy będą mogły wrzucać na stronę swoje zdjęcia z wycieczek, wymieniać się pomysłami na udane wyprawy, komentować propozycje innych mam oraz korzystać z już wyznaczonych tras, przygotowanych z myślą o ciekawych rodzinnych wyjazdach.

Wszyscy użytkownicy nawigacji TomTom, niezależnie od posiadanego modelu, będą mogli uczestniczyć w drugiej edycji konkursu fotograficznego „Mamo, było super!”, w którym co miesiąc jedna osoba wygra nawigacje satelitarne TomTom Start 20. Tematyka zdjęć to rodzinne podróże z nawigacją TomTom. Ponadto, w ramach kolejnego konkursu „Wszystko o rodzinnych podróżach” autorki najciekawszych pomysłów na wycieczkę w rodzinnym gronie otrzymają drobne upominki w postaci płyt CD z bajkami dla swojego dziecka, które z pewnością urozmaicą pociechom podróż.

Jednym z elementów promowanych podczas kampanii Mama TomTom jest również promocja na aktualizację map w nawigacjach TomTom. Osoby, które do 31 sierpnia 2012 kupią nawigacje TomTom serii Go Live oraz Via uzyskają w ramach wakacyjnej promocji 12 darmowych aktualizacji map w ciągu 3 lat.

Patronami medialnymi kampanii są: www.MobilneKobiety.pl, www.eMaluszki.pl, www.eBrzuszek.pl, www.Moto.wieszjak.pl oraz www.Baby-Shower.pl.

Kampania trwa od 12.07.2012 do 30.09.2012