Ostryga wspiera L’Oréal Paris Men Expert

By | 10/07/2012

2 lipca br. wystartowała promocja konsumencka „Men Expert – Twoja X-Tremalna Ekipa” marki Men Expert z portfolio L’Oréal Paris. Za strategię promocji, aplikację, realizację działań oraz komunikację na Facebooku odpowiada agencja Ostryga. Kreacje do kampanii internetowej stworzyła OS3 multimedia, która jest również organizatorem eventu na potrzeby akcji.

Trwający do 29 lipca br. konkurs wspiera wprowadzenie na polski rynek nowej linii produktów Hydra Energetic X-Treme. Jest on dostępny pod adresem: https://www.facebook.com/MenExpertPL/app_330197793726033.

Przez cztery tygodnie fani marki na Facebooku będą walczyć o nagrody, w tym o nagrodę główną – X-Tremalny wyjazd dla siebie i trojga przyjaciół. Zwycięska ekipa będzie cieszyć się takimi atrakcjami, jak: jazda Lamborghini, drifting, wyścigi na quadach oraz wyprawa 4×4. Dodatkowo, w ramach nagród tygodnia, do wygrania są zegarki Certina oraz zestawy kosmetyków.

Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić co najmniej jeden produkt marki Men Expert z gamy Hydra Energetic lub Hydra Energetic X-Treme oraz za pomocą aplikacji na Facebooku dodać otagowane zdjęcie ekstremalnej ekipy uczestnika, z którą zwycięzca konkursu chciałby bawić się na wyjeździe, i napisać, dlaczego jego ekipa jest X-Treme. Najlepsze zdjęcia wybierają internauci, którzy mogą głosować przez cały czas trwania promocji. O finalnych zwycięzcach zadecyduje jury konkursowe.

Promocji towarzyszy kampania displayowa m.in. z wykorzystaniem formatów wideo. Reklama pojawia się też na smartphone’ach i iPadach.

– Współdziałanie OS3 multimedia i Ostrygi daje Klientowi szczególną wartość dodaną – na każdym etapie pracy może on być pewien, że działania agencji są prowadzone według spójnej, wspólnie wypracowanej i wdrażanej strategii – wyjaśnia Marcin Maj, Business Development Director/Członek Zarządu OS3 Group SA. OS3 multimedia i Ostryga należą do OS3 Group SA.