MAKRO Cash & Carry sponsoruje znany show telewizyjny “MasterChef”

By | 10/07/2012

MAKRO Cash & Carry zostało głównym sponsorem znanego, kulinarnego show telewizyjnego “MasterChef’, który w Polsce będzie emitowany po raz pierwszy jesienią tego roku na antenie stacji TVN. „MasterChef” jest jednym z najpopularniejszych reality show poświęconych gotowaniu. Aktualnie produkowany jest w ponad 35 krajach na świecie.

„Sponsoring programu „MasterChef” to kolejny krok w promocji gotowania przez MAKRO. Nasza sieć, jako platforma zakupowo-edukacyjna służy ludziom, których pasją są kulinaria, w tym również wiodącym polskim szefom kuchni. MAKRO organizuje szkolenia dedykowane branży Horeca oraz warsztaty dla blogerów kulinarnych. W tym roku we współpracy z samorządami 12 miast sieć promuje również lokalną gastronomię poprzez plebiscyt „Korona Smakosza”. W ramach tej akcji konsumenci wybierają najlepsze lokale gastronomiczne. Jestem przekonany, że „MasterChef” umożliwi MAKRO zaprezentowanie swoich kulinarnych kompetencji jeszcze większej liczbie odbiorców” – mówi Jose Bonito, Dyrektor Marketingu MAKRO.

„MasterChef” to jeden z najpopularniejszych reality show poświęconych gotowaniu. Jego uczestnicy konkurują między sobą o tytuł Mistrza Kuchni. Obecnie show produkowany jest w ponad 35 krajach świata, co wpłynęło na dużą rozpoznawalność marki.

Castingi do programu zostały już przeprowadzone w hurtowniach MAKRO w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Gdyni i Warszawie. Program będzie emitowany na antenie TVN jesienią br.