Proseed: numer 23. już na rynku

By | 06/07/2012

Do czytelników trafia właśnie najnowszy numer magazynu Proseed a w nim: pierwszy w Polsce wywiad z Mamoonem Hamidem, człowiekiem, który ma na koncie same trafione inwestycje – w tym sprzedanego za 1,2 mld $ Yammera. Z okładki patrzy prezes e-point, Marcin Żuchowicz. Facet, który poznał biznesowe dno. I zostawił je za sobą, idąc do przodu i nie oglądając się na konkurencję. Jerry Colonna nie owija w bawełnę: „Idźcie pracować na poczcie, jeśli boicie się ryzyka”.

Oprócz tego jak zwykle – porady, felietony Grodzickiego, Wesołowskiego i naszego nowego nabytku – Grzegorza Biolika. Piszemy też o konwersji w e-commerce, dylematach startupów (dzięki Richardowi Lucasowi).

To jubileuszowy numer – pierwszy Proseed wyszedł dwa lata temu. Ten z oznaczeniem 23 przeszedł lekki lifting. Nowy layout oznacza więcej treści o ludziach, którzy robią prawdziwy biznes, ideach zmieniających świat, modelach i strategiach biznesowych. To 92 strony inspiracji.

Magazyn Proseed można zaprenumerować przez stronę proseedmag.pl/prenumerata Polecamy też wersję audio – to wszystkie treści magazynu w audiobooku, czytanym przez lektora, subskrypcję wersji PDF i śledzenie newsów na stronie proseedmag.pl.